2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-9

• Denizler durulmaz dalgalanmadan, umutlar yeşermez sevgi olmadan,yalnızlar yol almaz beraber olmadan, mutluluklar yaşanmaz sen olmadan
• denizler kadar derin kumsalar kadar serin senin engüzel bana bakan gözlerin
• denizler senin dalgalar benim bulutlar senin yağmurlar benim DÜNYADAKİ TÜM GÜZELLİKLER SENİN SEN YANLIZCA BENİM OL SEWGİLİM.
• denizler sonsuzdur ama sevgin kadar değil güneş ısıtır ama senin kadar değil herkes seni sever ama benim kadar değil
• Denizlerden kagit,yosunlardan kalem yaptim,her yere seni seviyorum yazdim,ama sen aptalsin,inandin,cünki ben seni sevmedim,sana taptim.
• Deprem gibi girdin gönlüme fayhatti çizdin yüreğime enkazlar bıraktın üzerimde özleniyorsun 8.4 şiddetinde
• DErlerki özel bir insana rastlamakbir an,özel biri olduğunu anlamak belki bir saat,özel birini sevmekse belki birgü sürebilir.Amam o insan ömürboyu unutulmaz.
• dertleşmek için 1 tuşla sarılmak için 2yi tuşla eglen mek için 3 ü tuşla mutlu olmak için 4 tuşla hepsini istiyosan benım numaramı tuşla
• dikkat&dikkat kalbi yıkılmış bir sevda hastası için acılen taze sevgiye ıhtıyaç vardır bu msjı okuyan acılen cevap vermezse (hastamizi) kaybedeceyiz aranan kan guruburh(ask) bu kan gurubuna sahip olanlar
• Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar;başarı merdivenlerini tırmanırsın.ve dilerim yüzün hep güler,neşeni hiç yitirmezsin.Doğum günün kutlu olsun.
• Doğmanın Bedeli Ölmek,Gençliğin Bedeli Yaşlılık,Sevmenin Bedeli Fedakarlık,Dostluğun Bedeli Paylaşmaksa,Bugünün Bedeli HATIRLAMAK OLUR!!!CİVCİVİM
• DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR DERLER BEN SANA ONUNCU KÖYDEN SESLENİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM
• Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
• DOST VURULUNCA DEĞİL"unutulunca"ÖLÜR,BİZ SEWDİKLERİMİZİ KIR ÇİÇEĞİ GİBİ AWUCUMUZDA DEĞİL KURŞUN YARASI GİBİ KALBİMİZDE TAŞIRIZ
• dost yarabandı gibidir yapıştırılınca yarayı sarar ama çıkartırken çok can acıtır.
• DOSTLAR DENİZ KENARINDAKİ TAŞLARA BENZER ÖNCE BİRER BİRER TOPLARSIN SONRA TEKER TEKER ATARSIN AMA BİRİNİ SEVERSİN VE KIYAMAZSIN İŞTE SEN ONLARDANSIN
• DOSTLUK AGLAMAKSA YÜREGİNDEKİ ACIYI PAYLAŞMAKSA ÜZÜLDÜGÜNDE SICACIK BİR KUCAKSA VE DOSTUN İÇİN ATEŞE ATLAMAKSA DÜNYA DURANA VE BEN ÖLENE DEK DOSTUZ.ÖLENE DEK...
• dostluk eşkiyanın hayata itirazıdır,susarsa çatışma,konuşursa devrim yazarsa destan,severse ölümdür;tutki ben sana bir eşkiyayım
• dostluk gülü dikeni avutmaktır,elin kanasada hesap sormazsın. dostluk vefadır onu hiç unutamazsın.unutulmayan her dost özeldir. o özel dosta selam olsun
• Dostluk,güzellik ve sevgi kavramlarimin sözlük anlamlarini degistirmek mümkün olsaydi ben senin isminle degistirmek isterdim
• dudakların ismimi söylüyormu?yagmurlar kokumu getiriyormu?ellerin ellerimi özlüyormu?kalbine sor bakalım beni seviyormu?
• Dun gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, ucurumdan attım sessizligi, haber saldım ruzgarlara, fısıldasınlar seni ne cok sevdigimi ve ozledigimi...
• DUN GECE SENİ DUSUNURKEN YILDIZLAR YANIMA GELDİ,UZGUN HALİMİ GORUP SORDULAR,BENDE:ONU ÇOK ÖZLEDİM DEYİNCE TEK TEK KAYDILAR.NİYE Mİ?SENİ DİLEDİGİM İCİN...
• dun gece yıne senı duşundum yıne sensızlığe ağladımısyan ettım allahıma susuz gul gıbı soldum hayatın cılvesıne alıştım ama senın yokluğuna alışamadım
• DUNYAYİ VERSELER GÖZUMDE DEGIL SENSIZ CENNET BANA CEHENNEM GELİR YOKLUGUN GONLUMDE YANLIZ DERT VERIR YOKLUSUNU DEGİL...SENİ İSTERİM....BİRİCİGİM
• durmayan dünyanın inmeyen yolcusuna,bitmeyen dostluğun unutulmayan dostuna,tükenmeyen özlemin biricik insanına kucak dolusu sevgiler.
• duruşun ömür gözlerin kahve rengi senin en güzel yerin bana o sıcak bakan gözlerin(BURÇİN)
• DUYGULAR SINIR TANIMIYOR KİMİNE BİR SÖZ YETİYOR KİMİNE DESTANLAR AZ GELİYOR SEVİLMEYİ HAK EDENLER HER HALİNDEN BELLİ OLUYOR ONLARDAN BİRİ ŞUAN MESAJIMI OKUYOR.SENİ SEVİYORUM
• duygular vardır anlatılmayan sevgiler vardır kelimelere sığmayan bakışlar vardır insanı ömür boyu ağlatan yollar vardır aşılması güç olan kalpler vardır acılarla parçalanan ve insanlar vardır hiç unutulmayan sanma beni sevipte bırakanlardan benim sevgim m
• duygular vardır anlatılmayan,sevgiler vardır kelimelere sığmayan,kalpler vardır acılarla parçalanmayan ve bazı insanlar vardır unutulamayan.
• duygularım bir serçe gibi uçup gidiyor ZAMANIN AKISINA KARSI KOYARCASINA..
• dün akşam yine seni düşündüm birşey tıkandı boğazıma ağlayamadım ölüm mü yoksa sensizlik mi korkuttu ayırt edemedim çünkü farkı yoktu ÖLÜM SENSİZLİKSE SENSİZLİK ZATEN ÖLÜMDÜ...
• Dün Çiçekçinin önünden qeçeRken,1 qüL DünyanIn En qüzeL'i ßenim diyoRdu . O qüL'ü ALdIm ... Ama qüzeL oLduğu için DeğiL , $enin kaR$Ina çIkInca utan$In Diye ... [B][R][N]
• Dün gece mahkememiz vardı,senin gözlerin benim ise kalbim yargılandı,senin gözlerin affedildi benim kalbim ise seni bir ömür boyu sevmeye mahkum edildi...
• dün gece sen yoksun diye yağmur yağsın istedim,dün gece yağmadı diye sabaha kadar yolunu gözledim,aslında ne geceyi ne yağmuru bekledim,BEN SADECE SENİ ÖZLEDİM
• dün gece seni gördüm rüyamda, ağlıyordun.Yavaşça eğildim dizlerine kapandım 'al beni sevdiğim yanına diye bağırdım'uyandıgımda telefon çaldı,arayan sendın ve bana sadece 'seni seviyorum'dedin... .
• Dün gece yıldızlara hep seni anlattım, dinledikçe bir kez daha parladılar. Ayrı yerlerde oldugumuzu söyledim, seni dilemem için hepsi birer birer kaydılar günaydın bebeğim.
• dün gece yıldızlara seni anlattım dinledikçe birkez daha parladılar ayda olduğumuzu söyledim seni dilemem için hepsi birer birer kaydılar...
• Dün gine aklımdaydın saatlerde önce ölümü sonra SENSİZLİGİ DÜŞÜNDÜN bişeyler tıkandı boğasıma konuşamadan.acaba hangisi daha korkunç ayırt edemedim ikisininde farkı yoktu bir birinde çünkü ölüm SENSİZLİKSE SENSİZLİK saten ölümdür ASKIM...!
• dün mahkememiz vardı senin gözlerin yargılandı.benim ise kalbim yargılandı.senin gözlerin affedildi.benim kalbim ise seni bir boyu sevmeye mahkum edildi.AŞKIM

Hiç yorum yok: