2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-15

• soğuk kış gecelerinde,başından ayrılamadığım soba gibisin.yüreğinin sıcaklığı,beni sürekli o soba gibi yanıbaşında tutuyor.
• SON SİGARAMI YAKIYORUM İÇTİKÇE SENİ İÇİME ÇEKİYORUM SON SİGARAMI YAKIYORUM TIPKI KALBİMİN UCUNU YAKAR GİBİ SON SİGARAMI YAKIYORUM SIR SENİ SONKEZ İÇİME DOYA DOYA ÇEKEYİM DİYE SON SİGARAMI YAKIYORUM ÖLECEGİMİ BİLE BİLE
• sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin; senli günlere takas ediyorum.yokluğun diye birşey yok bende çünkü ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum.!
• Sonsuzluk koyuyorum adını.Sensiz günlerin.Senli günlerle takas ediyorum .Yokluğun diye birşey yok bende.ben seni sonsuzlukkadar çok ama çok seviyorum
• Sonsuzluk koyuyorum adınısensizgeçen günleri senle geçirdiğim günlere takas ediyorum.Yokluğun diye birşey yok bende.Ben seni sonsuzluk kadar çok seviyorum.
• su an icimden sadece aglamak geliyor ilk gordugum gune lanet etmek geliyor allahim bir bakis nasil bir omur akir nasil beni yerden yere vurur oysa o oyle yakin ki bana dokunamiyorum omuzuna basimi yaslayamiyorum sevgimi haykiramiyorum ilk gordugum gune la
• SU ANDA SENİ İZLİYORUM INANMIYOR MUSUN_? İSPATLIYIM MI_? MESJIMI OKUYORSUN VE MASUM BIR SEKILDE GULUMSUYORSUN SENİ SEVİYORUM <<__MELEGIM__>>
• Suçum sevmek ise, cezam idam olsun. Cezam idam ise sevgilim celladım olsun. Celladım sevgilim ise adı efsun olsun adı efsun ise canım feda olsun. Efsun'a
• susan dilimin sozu yanan kalbimin sesisin soluksuz bedenimin nefesi gormeyen gozumun rengisin olurda bir gun olursem sunu bil tabutun icinde ben bedenimin ustunde kefen benim icimdede sen olacaksin BITANEMMM
• Susan dilimin sozu,, yanan kalbimin sesisin.. Soluksuz bedenimin nefesi,, gormeyen gozumun Rengisin.. Olurda birgun olursem sunu bil,, Tabutun icinde ben. bedenimin ustunde kefen,, Benim icimde de hala sen olacaksin bitanem
• suskunluğuma bakıpta seni unuttum sanma sakın..Dünyada özledğim biri varsa o da sensin teksin..hep içimdesin
• Şair bensem şiirim sensin,deli bensem zincirim sensin,sarhoş bensem şarabim sensin,aşık bensem aşkım sensin,ben hala yaşıyorum sebebi SENSİN.
• şairin bensem şiirim sensin,deli bensem zicirim sensin,aşık bensem aşkım sensin.helen yaşıyorsam sebebim sensin.. canım aşkım
• şeker çikolataya demişki,kahretsin biz çok tatlıyız;çikolata cevap vermiş:sen bizim tatlı olduğumuzu mu düşünüyorsun,sen birde bu mesajı okuyanı görsen...
• şimdi seni bir öpsem iki kıskanır üç öpsem dördün hatrı kalır benımle butun sayıları denemeye varmısın?
• ŞİMDİ YORGUN YÜREĞİM.. BUNCA ÇABAYA RAĞMEN O MUTLULUK GÜLÜŞÜNÜ YÜZÜNDE GÖREMEDİM İÇİN YORGUN.. CESARETSİZLİĞİNLE,UMURSAMAZLIĞINLA,AŞKA BURUN KIVIRMANLA YORGUN.. BU YÜZDEN DAHA FAZLA KALDIRAMAYACAK SENİ,DAHA FAZLA YAŞAYAMAYACAK BU UMUTSUZ AŞKI.. YÜREĞİM SE
• şu dünyada insanların gözleri farklı olsa bile inan gözlerden akan göz yaşların rengi hep aynıdır.Göz yaşların hakim olduğu bu dünyada inadına yaşamak.Gülüm
• tanrı tüm insanları bir yaratır sadece aşık olanlarda farklılık olur
• tarifini yapamadığım bir bahar yeliyim, kafanı çevir bak gölgendeyim.gölgenin olmadığı yerde gözlerini kapat içindeyim. fark etmesende ben hep SENİNLEYİM...
• taş olsam erirdim bakışlarınla dağ olsam çökerdim senin yanında sevgilim sucluysam bu aşk yolunda hancere gerek yok gözlerin varya
• tek dünyam kalbim sen olurmusun deniz gibi sevdim dalgam olurmusun ilk aşkım değilsin ama son aşkım olurmusun?
• tek kaldım dünyada, dünyam olur musun? ateşler gibi yandım,alevim olur musun?ilk aşkım değilsin affet,son aşkım olur musun
• TEK KALDIM ŞU DÜNYADA DÜNYAM OLUR MUSUN? DENİZLER KADAR SEVDİM DALGAM OLUR MUSUN? ATEŞLER GİBİ YANDIM,ALEVİM OLUR MUSUN? İLK AŞKIM DEĞİLSİN AFFET SON AŞKIM OLUR MUSUN?(MEHMET SENİ ÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOK AMA ÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOK SEVİYORUM)
• TELEFONUN TUŞLARINA SEVDA YÜKLEDİM HER YAZDIĞIM MSJABİR CAN EKLEDİM ÇEKMEYEN ŞEBEKEYİ AŞKLA BESLEDİM EY BU MSJ OKUYAN SENİ ÇOK AMA ÇOK ÖZLEDİM
• toprak kadar kuru su kadar duru sana tek diyeceğim I LOVE YOU
• Toprak olmaz bana tenden baskası Senı bunca sevmez benden baskası ölürsem arkamdan sen hala yeter gelmesın kabrıme senden baskası
• Toprak susuz,ağaç daldız,dal yapraksız,bende sensiz yaşayamam...
• tuk-tuk.rahatsiz etdiyimcin ozurdilerim.kalbimi ariyordum.acaba sanami gelmis.evet mutlaka sana gelmis cunki senden baska gidecek yeri yok.
• tüm umutlar bir gülde tüm sevgiler bir gülüşte tüm dualar bir yürekte saklıdır. bir gül, bir yürek, bir dua gönmderiyorum sıcak gönlüne...
• uçurumdan düşerken tutunacak tek dalım sen olsaydın ölmekten değil seni kırmaktan korkardım canım sevgilim
• uçurumun kenarında olsa hayata inat gülümse...
• uçurumun ne kadar kenarında olursan ol dünyaya gıcıklık olsun diye gülümse!
• ulaşılmazmıdır hep sevilen.... hiç bir zaman senin olamayacak olanmıdır. koşulur arkasından... sen ulaştığım ama hiç bir zaman benim olamayacak sevgilim seni seviyorum....
• UMUDUN BİTTİGİ ANDA UMUDUM OLUR MUSUN SEVGIMIN YETMEDIGI ANDA SEVGINLE DESTEK OLUR MUSUN SENI KIRSAM BILE YINEDE BENIM BÜYÜK AŞKIM OLUR MUSUN
• Umudunu kaybedip,herşeyin bittiğini düşündüğün an;bir ışık doğar....
• umutlarım acılara direniyor,bir uçurumun kenarında hayatın ölüme ne kadar yakın olduğunu görüyor ve neden yaşıyorum diyorum isyan değil içimdeki o sensin biliyorum.
• unut dediler unuttum seni degil askım unut diyenleri unuttum
• UNUT DÜNYADA OLUP BİTENİ HER ŞEYİ UNUT İÇTİĞİN SİGARAYI KIRDIĞIN KALPLERİ BIRAKTIĞIN GÖZLERİ UNUT HATTA YAŞADIĞINIUNUT AMA UNUTULMADIĞINI ASLA UNUTMA
• unutma serserim kimse sevemez seni benim kadar koyamaz aşk ugruna canını ortaya seni sana emanet ediyorum sevdigim hakkını helal et unutma bu gülünü unutma
• unutmak aşkın en zor anı olsada unuturum,imkansız olsada unuturm bu zehri atarım vücudumdan sensizlik olsunda mutlu olmayı farz kılarım kaderime sen yeterki çık hayatımdan...

Hiç yorum yok: