2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-12

• sev öyle sev ki kalmasın sende gurur gururun başladığı yerde sevgi son bulur
• SEV SENİ SEVENİ SANA GÖNÜL VERENİ SEVGİN İÇİN GELENİ SENİN İÇİN ÖLENİ.
• sevdalım çölde susuz kalmış bir çiçek gibi özledim seni, Gel artık bitir şu yüreğimde alev alev yanan hasretini, Bi sarılsam boynuna koklasam o gül kokan tenini, Hiç ayrılmasak bir ömür boyu bitanecik AŞKIM benim.....
• sevdamın ay ışıgında yalnızlıgın ortasında aglamaktan kurudu gözyaslarım hayatımın baharında soldu gönul yapraklarım ecelim gelmiş kapıya uykusuz gecen gunlerimin gecelerimin hesabını sorar.yuregimin içindeki bosluk senın hasretını yakar.
• SEVDAMIZIN ADI BERRAK, SONU TOPRAK, DÖNEN ALÇAK OLSUN, ALÇAAKK.!
• sevdan bir kurşun gibi girdi kalbime artık tat almıyorum sensiz gecelerde ağlıyorum gizli gizli kendimle resminde tesseli etmiyor şu dertli gecelerimde
• Sevdiğini bırak gitsin geri dönerse senindir;dönmezse bilki hiç senin olmamıştır zaten...
• seven bir kez ölür,ölen bir kez gömülür sana olan sevgim ne ölür ne de gömülür...
• seven ne kadar severse sevsın sevılen hep nankor olur
• SEVEN TERKETMEZ TERKETSEDE FARKETMEZ!!!!
• seven unutmaz unutan sevmemistir eger sevip te unutmussa o sevmesini bilmemistir.
• seven unutmaz unutan sevmemiştir eğer sevipte unutmuşsa sevmesini bilmemiştir.yapraklar dökülebilir güller solabilir seni herkesunutabilir ama ben ASLA.ÇÜNKÜ SENİ CANIMDAN BİLE ÇOK SEVİYORUM....
• seven unutmaz unutan sevmemiştir seven unutmuşsa sevmeyi bilmemiştir
• Sevenler bilmez ölenler görmez,Bakanlar hissetmez,Aglamakla yetinilmez ve Benim gönlüme kolayca girilmez girenlerse ölünceye denk silinmez.
• sevgıler bankasındakı gulucukler subesınden senı sevıyorum subesıne senı ozluyorum nolu hesabınabınlerce öpucuk ve sevgı yolluyomistedıgın zaman cekebılırsın
• sevgının en guzelı karsılıksız olanıdır
• Sevgi bagı baglar aramızı sevgi Yolu Acar yolumuzu Sen sevgiyi hak edensin cunku kalbin ve sen birtanesin...
• SEVGİ BAZEN BİR GÜLDÜR SUNULAN, BAZEN BİR ÇİFT SÖZDÜR SÖYLENEN,BAZEN BİR DAMLA YAŞTIR GÖZLERDEN SÜZÜLEN, BAZENDE BİR TEK MESAJDIR GÖNÜLDEN GÖNDERİLEN...
• sevgi cana can katmak sevgi zamansız varolmaktır sevgi ölmek yadaöldürmek değil yaşamak ve yaratmaktır sevgi değer ve yürektir bilene ve yaşayana ve yaşatana
• sevgi denize yazı yzmaya benzer devamlı yazarsan devamlı sürer eger yorulur bırakırsan dalag alır gider sende sevmekten yorulursan birgün başkası alır gider
• Sevgi dilde olmaz gözdedir,yürektedir.bunu asla ve asla unutma.o zaman sende gerçekten seversin...
• SEVGİ HATIRLAMAKSA AKLIMDASIN,YANMAKSA YÜREĞİMDESİN,AĞLAMAKSA GÖZLERİMDESİN,DOKUNMAKSA ELLERİMDESİN VE DAİMA KALBİMDESİN SEVDİĞİM
• Sevgi isdeyirsense Allah yeter,dost isdeyirsense Quran yeter,neymet isdeyirsense shukur etmeyin yeter,olum isdeyirsense nefes almagin yeter!!!
• SEVGİ KARANLIK BİR TÜNELDE YAKILAN MUM IŞIĞI GİBİDİR. SEVENLERE YOL GÖSTERİR AMA İLERİDE NE OLDUĞUNU SÖYLEMEZ. ÖYLE BİR MUM YAKKİ VARACAĞIN YERE KADAR HİÇ SÖNMESİN.

Hiç yorum yok: