2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-16

• unutmakmi delisin.gitmesemde bekler orada deniz,gelirsem bilmelisin.gitmek gibi bekleyecegim denizin delisine,delinin denizi gibi.o ne kadar giderse seni seviyorum...
• unuttum demek bile hatırlamaktır
• unuttum diyorsun unutabilecekmisin;ben senden bi parcayım atabilecekmisin hadi kopar parmağını kıyabilecekmisin: ben senin kopardığın parmağından akacak kan değil geride kalan acıyım DAYANABİLECEKMİSİN?
• UNUTULDUKLARINI ANIMSA KAYBETTIYSEN ARA OZLEDIYSEN GIT BUL KIRDIYSAN OZUR DILEKIRILDIYSAN AF DILE SEVIYORSAN SOYLE CUNKU HAYAT COK KISA VE DEGERINI IYI BIL...
• Unuturum desem de inanma sakın, omrumce kalbimden silinmez adın. Bir sızı icimde senden de yakın kalbimin sesini dinler bulurum seni.
• unuturum diyorsun unutabilecekmisin? ben senden bir parçayım atabilecekmisin? hadi kopart parmagını kıyabilecekmisin? ben senin koparttıgın parmagından akacak kan degil geriye kalan acıyım dayanabilecekmisin...?
• uzaklardan sesini duymak,seni görüpte sensiz olmak esen rüzgarlarda seni aramak ne demek bilirmisin?
• uzaklık küçük aşkları yok eder büyük aşkları ise yüceltir.tııpkı rüzgarın mumu sondürüp yangını büyütügü gibi..
• UZAKTA OLMAN BİRŞEY DEĞİŞTİRMEZ. GÜNEŞTE BENDEN UZAKTA AYDA AMA HİÇBİR GÜNÜM GÜNEŞSİZ HİÇBİR GECEM AYSIZ GEÇMİYOR. TIPKI YÜREĞİMİN SENSİZ OLMADIĞI GİBİ...!
• uzakta olman hiç bir şeyi değiştirmiyor,güneşte benden uzak ay da,ama ne günüm güneşsiz , nede gecem aysız geçiyor tıpkı yüreğimin sesnzi olmadığı gibi....
• Uzanmış ağaçlar çıkmış göklere... Yemyeşil yapraklar düşmüş yerlere... Benzeyip aşkından solan güllere.... Sana vurulmuşum ona yanarım.....
• uzattım elimi taşın altına, yoluna serdim bedenimi, bu bedenim çiğnenmeden biri beni öldürmeden, gözüme kara toprak girmedenseni vermem ellere... AŞKIM.!
• UZUN VE SENSİZ BİR GECEDEN CIKTIM YORULMUS RUYALARA ASTIM RESMİNİ HER SABAH SOYLEDIM GUN ISIGININ SILEMEDIGI ISMINI (SENİ SEVİYORUM ESRA)
• Üzerine sabır tohumları ekip,sevgi ile suladığın gülünün bilmeni istediği bişey var,seni çok seviyorum.
• ÜZGÜN OLAN HER CANLIYI HASRET ÇEKİYOR SANIRIM AÇMAYAN HER ÇİÇEKTE GÜNEŞ DOĞMUYOR SANIRIM UÇMAYAN HER KUŞUN KANADI KIRIK SANIRIM SENİ GÖRMEDİĞİM ANI YAŞAMAMIŞ SAYARIM CANIM
• üzmesın seni karşılıksız sevgıler bağrına taş basarsın acılar dıner giden gitsın yangınlarda söner sen sakın ardına bakma ÇÜNKÜ KRALLAR önce gider... güzelim
• ÜZMESİN SENİ KARŞILIKSIZ SEVGİLER BAĞRINA TAŞ BASARSIN ACILAR BİRGÜN BİTER GİDEN GİTSİN ALDIRMA EN BÜYÜK YANGINLAR SÖNER SAKIN ARDINA BAKMA KRALLAR ÖNDE GİDER
• vur hançeri kalbime kalbim kana bulansın fazla ileri gitme çünkü orda sen varsın
• VUR HANÇERİ KALBİME, KALBİM KANA BULANSIN, FAZLA DERİNE İNME ÇÜNKÜ ORDA SEN VARSIN....BENDEKİ AŞKI ÖLDÜRME.BU BENİM SONUM OLUR.
• YA DELİCE SEV YA DA HAİNCE TERKET AMA ASLA ALDATMA
• Ya gel görün bana;yada girme düşünceme;ya hiç görmeseydim seni;yada gitmeseydin benden.
• ya gözlerin aklımda yada aklın adımda ya hayalin karşımda ya sesin kulağımda ya ben çıldırıyorum ya da çok seviyorum ya sevmek çok guzel ya da sevilen çok özel.
• ya hep ya hiç...
• Ya parçalarım bulutları seni bulurum, yada vururum kendimi senden kurtulurum.biliyorum atşle oynuyorum ama o ateşi çok seviyor ve özlüyorum...
• Ya sözlerin aklımda, yada aklım adında. Ya hayalin karşımda, yada sesin kulağımda. Ya ben çıldırıyorum, yada çok özlüyorum. Ya özlemek çok güzel, yada özlenen çok özel.
• ya zamanından çok erken gelirim dünyaya geldiğim gibi ya zamanından çok geç seni bu yaşta sevdiğim gibi mutluluğa hep geç kalırım hep erken giderim mutsuzluğa ya herşey bitmiştir çoktan ya hiçbirşey başlamamış öyle bir zamanda geldimki yaşamın ölüme erken
• yagan karla gelen meleklerin binbir çeşit çiçeklerin iman dolu yüreklerin islam ve vatan ugrundaki şehitlerin birde siz sevdiklerimin
• yagmur ol ama ıslatma güneşim ol ama yakma rüzgarım ol ama savurma sevebildigin kadar sev ama sensiz bırakma
• yagmurla yarıştım bu gece ben agladım o agladı o gökyüzünü güneşi bulutları bende özlemimi hasretimi anlatdım o güneşi özlemiş bende SENİ!!!
• yagmurlu bir günde sana koşar gelirsem ıslak saçlarımı düzelt başımı omzuna yasla nemli dudaklarını dudaklarına ansızın degdir
• yağan yağmur gibisin hem duru hem huzur dolu akan ırmak gibbisin bazen sakin bazen sakin bazen deli dolu denizde olan inci gibisin hem BİRTANESİNhemdeçok DEĞERLİSİN.
• yağlı boya resimlerine benzemez gecenin karanlığı içimde içime sığmayan bir gariplik var ya ben fazlayım bu sehirde yada yanımda eksik biri var her sabah uyandığımda yastığımı farketmeden seni sevdiğimi farkediyorum sensiz bir gün düşününce hiç uyanmak is
• Yağmur vuruyorsa pencerene,Anla ki o zaman ben ağlıyorum. Yağmur pencerene vururken ,Benim gözyaşlarım da kalbime vuruyor; Tıpkı yağmur gibi..
• yağmuru kıskandım sana dokundu diye rüzgarı kıskandım kokunu çaldı diye sessiz geceyi sevdim seni rüyama yolladı diye
• yağmurum ol yağ ama ıslatma güneşim ol ısıt ama yakma rüzgarım ol sar ama savurma sevebildiğin karar sev ama sensiz bırakma
• YAĞMURUM OL YAĞ AMA ISLATMA,GÜNEŞİM OL ISIT AMA YAKMA,RÜZGARIM OL SAR AMA SAVURMA,SEVEBİLDİĞİN KADAR SEV AMA SENSİZ BIRAKMA
• Yağmurun toprağa hayat verdiği gibi,dualarında hayat bulacağı bu gecede dua bahçesinde yaşeren fidan olmak dileğiyle.kandilin mübarek olsun.
• yalan sevgilerin,sahte gülüşlerin,tuzak bakışların olduğu yerde buldum seni...herşeyi kaybetmeye deyecek kadar kıymetlisin..ÇÜNKÜ SEN BNM 1 TANEMSİN...
• yalanlarla dolu bu dünyanın talı ve masum güzeli gönül bahçemden solmayacak bir gül göndersem kabul edermisin.
• YALNIZ BiR KALBiN TEK BiR ANAHTARI VARDIR. MASUM BiR GULUMSEME. NE OLUR GULUMSE! BANA DEGIL KENDINE. CUNKU BUNU EN COK SEN HAKEDIYORSUN! :)
• yalnız kaldığım gecelerde seni yıldızlara soruyorum uyuyo uyandıralım mı?diyorlar.hayır uyusun diyorum.sen yalnızsın,yalnızlık canını yakıyor diyorlar.hayır ben yalnız değilim.o hep benim yanımda şuan yaşıyorsam onun sayesinde yaşıyorum diyorum.o nasıl ol
• yalnızlığını anılarınla paylaşıyorsan anılarını yalnızlığa mahkum etme

Hiç yorum yok: