2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-5

• BİLİYORUM GÜNÜN BİRİNDE NE KADAR BÜYÜK BİR HATA YAPTIĞINI ANLAYACAKSIN AMA MAĞLESEF SEN GELDİĞİNDE SEVGİMİ HAKETMİŞ BİRİYLE OLMANIN MUTLULUĞUNU TADIYOR OLACAĞIMMM...
• BiLiYoRuM ki sen bi güneşssin etrafında gezegenler var sen de bilmelisin kine ben bir dunyayımyanlız ben de hayat var...
• Bilki sevmekten vazgeçmedim seni;bil ki seninle birlikte sevdanıda taşıyacağım yüreğimde;bil ki seni unutamadım!!!
• bilmesekte kaygan taslar üğzerinde dans etmeyi elbette biliriz delikanlı gibi allahına kadar sevmeyi
• BİN YIL ÖMRÜM OLSA BİN YIL SENİ SEVERDİM BİN YIL SENİ SEVSEYDİM BİN YIL DAHA İSTERDİM
• binlerce çiçek var ama gül başka milyonlarca insan var ama dost başka milyarlarca gün var ama bu gün başka iyi bayramlar
• bir bahçe düşün; içinde bir gül, öyle bir gül ki; dokunsan esiri, koklasan kölesi, kopartan tutsağı olursun, işte sen böyle bir bahçenin bir tanecik gülüsün...
• Bir bulut çöktü sanki yüreğimin tam ortasına. Boğazımda düğümlendi tüm güzel sözcükler. Ağlamak istiyorum hıçkıra hıçkıra ama beceremiyorum. Aşık olmak çok kolay, zor olan sevmekmiş...
• BİR BULUT GİBİDİR BENİM KALBİM BAŞKA YÜREKLERLE ÇARPIŞIR YAĞMUR YAĞDIRIR YALNIZCA VAZGEÇEMEDİKLERİM ISLANIR.ŞİMDİ DOKUN SAÇLARINA MUTLAKA ISLAKTIR
• bir bulut gibidir, benim kalbim, başka yüreklerle çarpışır, yağmur yağdırır.sadece vazgeçemediklerim ıslanır.şimdi dokun saçlarına mutlaka ıslaktır.(elif)
• bir buruk acı yüklenirse yüregine gözlerin dalarsa zaman zaman uzaklara kulakların deli gibi çınlarsa bilki bir yerde özleniyorsun
• BİR ÇİFT GÖZ İSTİYORUM CAN EVİMİ GÖRECEK BİR SEVGİ İSTİYORUM ÖMÜRLERCE SÜRECEK
• bir çift göz yaktı kalbımı cekmeyen bilirmi sevda derdini ah kimler ansın beni gizli aşk ölüm gibi
• bir damla serilsin yüreğime bin mutluluk dolsun gönlüne bütün hayallerin gerçek olsun duların kabul olsun bu gecen mübarek olsun
• bir deprem gibi girdin gönlüme fay hattı çizdin yüreğime artçılar hala devam etmekte özlenmektesin bitanem dokuz nokta dokuz şiddetinde
• BİR DOST VARDIR İYİ GÜNDE YANINDA OLUR BİRDE DOSTLUKLAR VARDIR KÖTÜ GÜNDE YANINDA OLUR SÖYLE BAKALIM SEN HANGİSİNDENSİN?... ASUMAN=
• bir elmasın parlaklığını bir şelalenin şeffaflığını ve dünyanın en tatlı insanını görmek istiyorsan bi zahmet yerinden kalkıver AYNAYA BAK
• Bir erkekle mutlu olmak icin onu cokca anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak icinse onu cokca sevip, anlamaya hic calısmamak gerekir.
• bir gece ay bana sordu neden seni ağlatan erkele berabersin diye....Ay'a baktım ve dedim ki sen hiç gökyüzünden vazgecebilirmisin dedim!!!!!
• bir gece ay bana sordu neden seni üzen birisiyle berabersin bende dedim ki sen gökyüzünden ayrila bilirmisin...
• bir gece ay bana sordu?Neden seni ağlatan bir erkekle berabersin?Aya baktım ve dedim ki sen hiç gök yüzünden vazgeçebilirmisin?
• Bir gece dilim tutulmalaı ay gökteyken girdabıma düşmeliyim yalnızlığın ihanetin adını bilmemeliyim yada yalanlar uğramamalı beynime zindandan mektuplar yazmalıyım penceremde bir karanfil solmalı içimde tebssümler bir yakın iklim olmasın bana ah ederken g
• Bir gun bana bir yil geliyor.Bilsen bu gonul neler cekiyor.Dilim bulbul olmus seni sayikliyor.Geleceksen cabuk gel...Yaban gulun seni bekliyor
• bir gun sen uyurken yanina bir melek gonderdim sana nezaret etmek ucun.ama o cabuk dondu.ne oldu diye sordum.dedi:bir melek digerine nezaret ede bilmez.demek ashkim sen ozun de bir meleksin.buna gore seni cok seviyorum.askim benim.
• Bir gun sevgilim sordu ask nedir diye... Biraz zaman istedim dusuneyim diye, ertesi gun gordum onu bir baskası ile, kulagına fısıldadım ask ızdıraptır diye.
• bir gül istiyorum sensiz açmayacak,bir gün istiyorum sensiz doğmayacak,bir gece istiyorum sensiz bitmeyecek,bir aşk istiyorum seninle hic bitmeyecek...
• bir gül kokusu kalır gül tutan elde sanmaki gül yaşar dikenin himayesinde dikenin itibarı olur gül sayesinde gönlü gül bahçesini andıran aşkıma selam
• bir gül olmak isterdim öyle bir gül ki dalımdan koparıldıgım an yanlız senin için kopayım senin avuçlarında solayım
• bir gülüşüne bin kurşun sıksada ölüm, unutma umuda kurşun işlemez gülüm
• bir gün bana soracaksın beni mi cok seviyormusun yoksa hayatımı hayat diyecem küsüp gideceksin ama şunu unutmaki benim hayatım sensin aşkım
• bir gün bana soracaksın beni nekadar seviyorsun diye bense bir serçenin göz yaşı kadar diyeceğim sende çekip gideceksin ama bilmeni isterim ki bir tanam serçeler ağladıkları zaman ölürler
• Bir gün bile ayrı kalsam olurum deli,hasretin yer içimi,kemirir benligimi,olsada doz aşımında aşkım yan etkisi,vazgecmeyecegim ilacımsın sen ey sevgili....
• Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
• Bir gün bu sehirde, bu mahallede, bu sokakta bulamazsan sevdigim; Bilki ben gÖzlerinin daldigi yerdeyim......
• bir gün dünyanın en karanlık ve en derin uçurumundan düssem sadece tutunacak tek dalim sen olsan seni tutmaktan degil kirmaktan korkarim
• bir gün gelecek arayacak o güzel gözlerin beni bir gün gelecek duyamayacaksın benden o güzel sözleri birgün gelecekki cansız bedenımı kefene sarılmış göreceksın musalla taşımın ba
• bir gün gülen gözlerle gelip soracaksın bana dünyamı benmi diyeceksin tabiki dünya diyeceğim ve küsüp gideceksin ama nerden bileceksin ki bütün dünyamın sen olduğunu...
• bir gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasız gitmek istersen yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim...
• bir gün hayatın tüm güzelliklerinden vaz geçip ölümü seçersen bana gel ki sensiz yaşamanın ölüm olduğunu göstereyim gülüm...
• bir gün hayattan bıkıp çaresizce bir köşeye çekilip hüngür hüngür ağlamak istersen beni ara,yanında olmak isterim.Çünkü mendil satıyorum da 1 alan 1 bedava
• Bir gün istiyorum güneş batmasın. Bir gül istiyorum koklayınca solmasın ve seni istiyorum birtanem sensiz hayat olmasın.
• bir gün olurda bana unut dersen,bu bana ölümden zor gelir gülüm.bir hata yapıpta unutursam bari sen unutma be gülüm
• bir gün yeller esiyor kafamda bir gün dopdolu oluyor tasıyotıum bir günde seni düşünüyor cosuyorum işte o 1 günler bu güne doldu unutamadı sevgini unutamadım o masum kalbini belikide işte bu yüzden kalbimle benim aramda ince bir çizgi var ve demek ki bu y

Hiç yorum yok: