2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-7

• Birgün bitecek elbet bu sessiz bekleyiş o zaman ya sen benim olacaksın ya da ben kimsesiz
• birgün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sezsiz sedasız gitmek istersen yanıma gelki sana sensiz yaşamanın ölüm olduğunu göstereyim aşkım
• BİRGÜN KARINCAYA SORMUŞLAR NEREYE GİDİYORSUN DİYE SEVDAMIN YOLUNA DEMİŞ BU AYAKLA ZOR GİDERSİN DEMİŞLER OLSUN DEMİŞ ONA VARAMASAMDA YOLUNDA ÖLÜRÜM DEMİŞ
• birgün kimse anlamazsa dediklerini sözler yaralarsa yüreğini birileri görmezse iyi niyetini işte o zaman anlarsın bu serserinin iyi niyetini
• Birgün ölürsem mezarımı derin kazsınlar, taşımın üzerine sevdalıydı yazsınlar,birgün sende ölürsen üzerime gömsünler, mezar taşımıza kavuştular yazsınlar.....
• birgün ölürsem sana doyamadan bir mezar kazdır ama aglamadan kefenimin rengini isterim kara örnek olsun sevipte ayrılanlara Birgün yolun düserde gelirsen yanıma otlar sarmıs garip mezarıma gözyası istemem dökme mezar tasıma orada bir ölü var TAM 17
• Birileri ağlıyordu hesapsız gidişime.annem ağlıyordu. senle süslenmiş sokaklardan geçerken ben ağlıyordum. ama olsun.dedim ya bir tanem!.. geriye bir hiç kalsa da benden, andım olsun yazgıma!.. atacağım seni!...sileceğim gözlerimden
• birine ismini söylesem kaybolup bitecek gibisin,bogazımda dügümsün,yutkunsam gideceksin,yutkunmasam ölürüm
• Birine verilebilecek değer uğruna feda edilebileceklerle ölçülebiliyorsa aç gözlerini etrafına iyi bak gördüğün herşeyi feda edebilirim.Ama sakın aynaya bakma...
• birine verilen değer feda edilebileceklerle ölçülüyorsa aç gözünü etrafına iyi bak gördüğün her şeyi feda edebilirim ama sakın aynaya bakma sen feda edem gülüm seni çok seviyorum
• birini sevdim verem oldu,birini evdim kanser oldu,birini sevdim kamyon çarptı,birini sevdim eller aldı,kafamı bozma SENİDE SEVERİM
• biris vardır sevmeye değer birisi vardır ölmeye değer birisi vardır aşık olmaya değer tabi anlarsa eğer
• Birlikte yasayabileceğin biriyle degil;Onsuz yasayamayacagin biriyle ol,Gelip bosluk dolduranlardan degil;Gittiginde yeri dolmayanlardan olsun
• Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, Onsuz yaşayamıyacağın biriyle ol. Geldiğinde boşluk dolduranla değil, Gittiğinde yeri doldurulmayanlardan olsun!...
• Birtek sen varsın aklımda, Birtek sen varsın düşlerimde, Birtek sen varsın düşünüp ağladığım, Birtek sen varsın bildiğim, Birtek sen varsın kalbime sorduğumda adını söyleyen...
• BİZ DOSTLARIMIZI BİR KIR ÇİÇEĞİ GİBİ ELİMİZDE DEĞİL KURSUN YARASI GİBİ YÜREĞİMİZDE TASIRIZ.
• biz goncaları gönlümüzde gül yapyık.degil ayın görkemine günese bile aldanmadık dostlarımızı ALLAH'A emanet ettik ama asla UNUTMADIK!!!
• BİZ SEVDİĞİMİZİ İKİ ÖPÜCÜK NİYETİNE DEĞİL ALLAHIN BİR EMANET KUŞU BİLİP BİR ÖMÜR BOYU AYNI YASTIKTA BİR ÖMÜR SÜRMEK İÇİN SEVERİZ
• BİZ SEVGİMİZİ KIR ÇİÇEKLERİ GİBİ ELİMİZE DEĞİL KURŞUN YARASI GİBİ KALBİMİZDE TAŞIRIZ.
• BİZ YAŞAMA HEP TERS ADIMLARLA BAŞLADIK.BUNDAN DOLAYI İNSANLARA TERS GELİRİZ HEP DE ALAKASI OLMAYAN DÜŞLERLE YAŞARIZ HİÇ KİMSEDEN YARDIM DİLEMEYİZ MAHKUMİYETİ DEĞİL ÖZGRLÜĞÜ SEVERİZ EMRETMEKTEN DEĞİL RİCA ETMEKTEN HOŞLANIRIZ HER TÜRLÜ HİLEYİ BİLİRİZ AMA D
• bizden duymuş gibi olma ama bu mesajı gönderen SENİ ÇOK SEVİYO... valla bak
• BİZİ KİMSE AYIRAMAZ;NE ZAMAN Kİ ÖLÜM GELİR HASRET BİTER!!!
• BİZİ YAŞLANDIRAN YAŞADIĞIMIZ YILLAR DEĞİL;YAŞANMASI MÜMKÜN İKEN YAŞANMAYAN MUTLULUKLARDIR
• Bizim ömrümüzde ırmaklar vardır, sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz.bizim ömrümüzde dostlarımız vardır,günlerimiz ayrı gectigınde üzüldüğümüz...
• bizim yörelerimizde kaderimiz doğuştan yazılır ŞİİRLER hayatımızı anlatır SEVDAMIZ yüreğimiz kadar mert olur SENİ UNUTTUM kelimesi ancak mezar taşımıza YAZILIR.
• br kar tanesi olup sarı saclarını oksayıp bir cicek olup yumusacık ellerini kollamayı bir damla goz yarı olup yanagında almayı bir damla kan olup damarlarında dolsaşmayı bir hastalık olup pesinde dolasmayı ömür boyu sevipde hiç unutulmamayı butun kalbimle
• Bu akşam hayalin canlandı gözlerimde, ışık oluyorsun bana karanlık gecelerimde yıllanmış şarab gibi yanıyorsun içimde bu akşam seni ölesiye özledim..
• Bu dunyada sevme, sevsende deli etme, cunku seven sevilmez, sevilende kiymet bilmez
• bu dünyada en buyuk gunah senden ayrılmak. en acı eyvah senı unutmak. en guzel silah gözlerınden vurulmak. ve en tatlı sabah kollarında uyanmak
• bu dünyada en büyük günah senden ayrılmak en acı eyvah seni unutmak en güzel silah gözlerinden vurulmak en tatlı sbah ise birtanem senin kollarında uyanmaktır İYİKİ VARSIN MELEĞİM
• bu dünyada herkeze rol verdiler ama en zorunu bana önce sev sonra unut dediler
• Bu dünyadaki en güvenki sığınağım senin kucağın.benim annem olman bu dünyadaki en büyük şansım.seni seviyorum annem...
• BU GECE AGLIYORSAM SEBEBI VARKALBIMDE ILACI OLMAYAN BIR YARAM VAR BELKI ASK BELKI AYRILIK RUZGARLARI VAR AMA KALBIMDE ADI KALACAK BIRI VAR
• bu gece ayın doğmasını bekle yıldızlara dokun dokunamassanda izlemekle yetin benim seni izlemekle yetinmeye çalıştığım gibi
• Bu gece ruyama gir gizlice, beni sımsıkı sar op kokla iyice, son kez isyanlar savur, kufret guzelce ve sonra cek git kahrolası hayatımdan sinsice!..
• BU GECE SENİ DÜŞÜNECEĞİM NE KADAR UZAKTA OLURSAN OL SEVGİMİ AVUÇLARIMA ALIP YILDIZLARA ÜFLEYECEĞİM SEN GÖRESİN DİYE Bİ TANEM
• Bu gece yağıyorsun üstüme. Damla,damla,Önce saçlarıma sonra tenime.İçime işliyorsun ve hücrelerime hızla yayılıyorsun. Gözlerimde ışık kalbimde nur,bu bedende ruh oluyorsun.Ne olur beni asla bırakma ruh bedenden ayrılırsa beden ne işe yarar
• BU GÖNÜL GÜN GELIR AGLAMAYI UNUTUR,GÜN GELIR GÜLMEYI UNUTUR,GÜN GELIR SEVMEYI UNUTUR,AMA BU GÖNÜL ASLA SEVDIKLERINI UNUTMAZ...
• bu gün mahkememiz vardı gülüm senin gözlerin bense kalbim yargılandı gözlerin affedildi ama benim kalbim ise ömür boyu seni sevmeye mahküm edildi.
• bu gün yüzün öpülmekten solsun miden 5 kilo şekerle dolsun cüzdanını mahelle bücürleri soysun bayramın kutlu olsun
• bu hayatta sen olmadan yaşansa inanki seni bu kadar sevmezdim

Hiç yorum yok: