2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-8

• bu mesajı aldıysan bana hayransın! mesaj umrunda değilse benı seviyorsun! cevap verırsen bensız yapamıyorsun! cevap vermezsen bana aşıksın! soyle bakalım şimdi ne yapacaksın
• BU MESAJI ALDIYSAN BANA HAYRANSIN,UMRUNDA DEĞİLSE BENİ SEVİYORSUN,CEVAP YAZARSAN BENSİZ YAPAMIYORSUN,CEVAP YAZMAZSAN BANA AŞIKSIN!PEKİ ŞİMDİ NE YAPACAKSIN?
• BU MESAJI HAFIZAYA ALIYORSAN BENİ SEVİYORSUN SİLERSEN BEĞENİYORSUN CEVAPLARSAN ÖZLÜYORSUN CEVAPLAMAZSAN BENSİZ YAPAMIYORSUN ŞİMDİ NE YAPACAKSIN BAKALIM!!! =) ASUŞ
• bu mesajıhafızaya alırsan benı seviyorsun silersen begenıyorsun cevap verırsen benı ıstıyorsun cevapsız bırakırsan bensız yapamazsın sımdı ne yapacaksın?
• Bu sabah hüzünlüyüm,dokunalar ağlarım kalbim acılarla dolu,yokluğunun ilk sabahında,unutmuşum saatleri zamanlr durmuş senin için gidişine sabahlar bile isyanlar etti sensiz güneşler bile doğmyor,gözlerimde zaman acımasız, zaman hain...
• BU SABAH SANA BİR MELEK GÖNDERDİM SENİ İZLESİN DİYE MELEK UMDUĞUMDAN ERKEN GELDİ BENİ YANLIŞ ADRESE GÖNDERMİŞSİN DEDİ HİÇ BİR MELEK BAŞKA BİR MELEYİ İZLERMİ
• Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor;herşey capcanlı,herşey hayat dolu,herşey benimle duygularım hakkında konuşuyor,herşey beni duygularıma değer vermeye davet ediyor...
• BUGÜN Bİ GÜL GÖRDÜM AĞLIYODU NEDEN DİYE SORDUM BAHÇEMİ KAYBETTİM DEDİ BENDE ONA DÜNYANIN EN GÜZEL BAHÇENİN ADRESİNİ VERDİM GELİP SENİ BULDUMU.?
• Bugün bir çiçekcinin önünden geçerken bir çiçek ben çok güzelim beni al diyordu. Onu aldim ama güzel oldugu için degil seni gördügünde utansin diye.
• Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum.. Doğum günün kutlu olsun.
• bugün rüya yarın hayaldir rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür ağlamayı bil gülmeyi unutma sevmeyi bil sevilmeden yapma hatırla demiyorum sakın unutma...
• bugün seni iki kişi sordu cep numaranı istediler vermedim ama adresini biliyolarmış sana geldiler birinin adı SEVGİ diğerinin adı ise MUTLULUK artık sende kalcaklar onlara ii bak....
• bugün yüzün öpülmekten solsun miden 5 kilo şekerle dolsun cüzdanını mahalle bücürleri soysun bayramın mübarek olsun :):)
• Bulsaydım dünyanın en sivri bıçağını saplardım kalbimin en derin köşesine ve akan kanlarla yazardım SENİ SEVDĞİMİ
• Bulutlara yükledim özlemimi; simseklerle çaktirdim sevgimi; Yagmurlar yagdirdim gözyaslarimla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?
• BULUTLARIN MAVİLİGİ ELLERİNE YILDIZLARIN PARLAKLIGI GÖZLERİNE SEVGİLERİN EN YÜCESİNİ KALBİNE USULCA BIRAKIYORUM KABUL EDERMİSİN
• bütün dileklerim yanlızca sana.yazdığım tüm sözler şiir ler sana.gönlümü kalbimi vermişim sana.başka ne yapayım sevgilim sana. sen uzaklardasın ben dar odamda. sensizlik şarkısı dudaklarımda. anlamadın beni anlamasanda. ne olursa olsun darılmam sana. ismi
• Camların bile buz tuttuğu soğuk ve karanlık bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler her an seninle olsun bi tanem.
• CANIMDAKİ HER NEFES CANINA EKLENSİN İÇİMDEKİ HEVES HAYALİNLE DEMLENSİN BIRAK YARALI GÖNLÜM VARLIĞINLA RENKLENSİN SEN BENİM İÇİN YAŞADIKÇA ÖZELSİN...
• CANIMDAKİ HER NEFES NEFESİNE EKLENSİN İÇİMDEKİ HER HEVES HAYALİNLE DEMLENSİN BIRAK YARALI GÖNLÜM VARLIĞINDA RENKLENSİN SEN BENİM YÜREĞİMDE YAŞADIKÇA ÖZELSİN
• canımı yakıyor özlemin soğuk bir kış günü gibi üşütüyor beni ne varlığın belli ne yokluğun belli.bazen firari ama unutmaki bu deli sadece sana deli!!!!!
• Cesaret korkmamak değidir;korkuya rağmen bişeyler yapabilmektir.
• CEsaret korkmamak değil,korkuya rağmen bişeyler yapabilmektir.
• CEZAMI BU ÇEKTİĞİM ÇİLEMİ SEVMESEN BENİ ÖZLEDİM SESİNİ GİT DESEMDE YİNE GİTME SEN YILLARDIR ÇEKTİĞİM BU HASRETMİ ÇİLEMİ HARAM MISIN BANA Bİ BİLSEM!
• cok uzaktasin beni duymazsin...balkide unuttun hatirlamazsin..hani bitanam derdin ya...birtanen burda san nerdesin...
• çağrılarım öpücük olsup yanağına konsun, mesajlarım kalbine kazınıp duygularım olsun,dileklerin kabul,sevgim senin olsun.Herzaman aklımdasın haberin olsun.
• çatılır kaşlar eğilir başlar en güzel aşklar yavaş yavaş başlar...
• Çikolata tatlıdır senin kadar değil seni seven çoktur benim kadar değil
• ÇOCUKLAR KOŞUŞTURUYOR KALBİMİN İÇİNDE OYUN OYNUYORLAR KENDİLERİNCE KİMİ SAKLAMBAÇ KİMİ KÖREBE BEN EBELEDİM SENİ HAYATIN İÇİNDE HADİ TUT ELİMİ ELİM SENDE
• çok sıkılırsan hayattan bir mezarlığa git ölülerv iyi bilir yaşamak güzeldir dostunla öyle yaşaki düşman olunca arkandan konuşmasın düşmanınla öyle yaşaki dost olunca yüzün kızarmasın güneşin bittiği yerden doğmayı dostlarımız uğruna yok olmayı onurumuz u
• DAKİKALAR GEÇTİKÇE YAŞAMDAN 1 PAY DAHA ALIRSIN OLGUNLUKTAN. HİÇ KORKMA AŞIK OLMAKTAN HEP GÜL NE OLURSA OLSUN DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
• dal rüzgarı affetsede kırıldı bi kere
• dayanmak zor yalnızlıgına unutmak mümkün degil seni bir şarkı gibi agır agır ilerleyen bu zaman içinde her an bir şarhoşluktur sensizligin verdigi
• değer verdiğin kişi sana değer vermiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın........
• Deliye hergün sevgililer günü; Seni deli gibi seven askin...
• demin yoldan bir serseri geçti sana baktı dolu dolu gözlerle ürperdin sonra serseri dedin bukadar mahrur olma kızım o geçen sevgilindi senin bir zamanlar delice sevdiğin kıbar asıl delice sevdiğin ama bir düsün hak vereceksin buğünkü serseri senin eserin.
• demli bir çay kokusuyla gelirim yanına belki yağmur olur düşerim şehrine belki göz yaşların olup süzülürüm yanağına ama hep yanında olurum bunu sakın unutma.
• deniz kumsaldaki kumları zaman gecmisteki anilari siler ama hicbirsey kalpteki gercek askı silemez
• deniz kumsaldaki kumları,zaman geçmişteki anıları siler amahiç birşey gerçek sevgiyi silemez dostum
• Deniz kumsalı unutursa gemi limanı terk ederse bende seni ozaman terk ederim.
• DENİZİM DEĞİL DALGAM OLUR MUSUN?ATESİM DEĞİL KULUM OLUR MUSUN? İLK SEVDİĞİM DEİLSİN AFFET SON SEVDİĞİM OLUR MUSUN?
• Denizin hiç tadı yok boğuyor dalgalar sahili gözler boş boş arıyor o giden sevgiliyi..

Hiç yorum yok: