2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-2

• Aramızda alevden bir deniz olsa banada mumdan bir kayık verseler hiç düşünmeden ölümü o mumdan kayığa biner gelirim sana.SENİ SEVİYORUM
• ARAMIZDAKİ MESAFELER NE KADAR UZAK OLURSA OLSUN SONSUZLUĞA GİDEN BÜTÜN YOLLARA İSMİNİ YAZDIM HANGİ YOLDAN GEÇERSEN GEÇ SENİ SEVDİĞİMİ OKUYACAKSIN
• ARTIK BULUTLARA YAZIYORUM SEVGIMI YAGMUR YAGDIGI ZAMAN GORURSUN SENI NE COK SEVDIGIMI
• asiklar basnkasinin gulucukler subesindeki seni seviyorum numarali hesaab binlerce opucuk yatirilimistir istedegin zaman cekebilirsin
• ASK BIR TIYATRO DEDILER HERKEZE BIR ROL verdiler ,,en zoru BANA nasipmis ÖNCE SEV sorna UNUT dediler. bense rolümü oynayamadim SEVDIM ama UNUTAMADIM
• ASK GUNAH OLMAYACAK KADAR MASUM,KOLE OLMAYACAK KADAR OZGUR,UNUTULMAYACAK KADAR DERIN,UMULMAYACAK KADAR YAKIN,TEK BASINA YASANMAYACAK KADAR TAKIMDIR...
• ASK ICIN SEN SEVGI ICIN BEN ASK VE SEVGI ICIN SEN VE BEN
• ASK İÇİN KATLANMİŞTİK BUKADaR ACİYA NEDEN GİTTİN YAKTİN YÜREGİMİ SADECE İKİ KELİMEYDİ DUDAKLARİNDAN CIKMASI GEREKEN SENSE SADECE BENİ CIKARDİN HAYATİNDAN AMA SİMDİLERDE MUTLUYUM SENİN OLMAYİŞİNA ANLASILMASİ ZOR OLSADA ALİŞTİM MUTLUYUM SEN YOKSUN AMA DEGER
• ask öyle bir duyguki anlatamıyorsun karsındaki ise bu kadar duygusuzki anlıyamıyorsun ama o anlamıyor olsanda onu cok seviyorsun işte o duyguları ben tasıyorum seni cok seviyorum sadetim.......
• Ask Sözleri BİRGÜN DUDAKLARIN KURURSA OKYANUSU GETİRİRİM SANA AKŞAM AYAZINDA TİTRERSEN GÜNEŞİ GETİRİRİM SANA EĞER GÖNLÜN BİR SEVGİ ARARSA KALBİMİ SÖKÜP GETİRİRİM SANA ----------------------------------------------------------------------------
• ask ve arkadaşlık sahildeki taşları toplamaya benzer once toplarsın sonra teker teker atarsın sen benim için atamadıgımsın
• askım askım diye agladım bütün gece askım bir saniye bile dinlemedi beni!!!
• ASLIYA SORMUSLAR :"ASLI NEREYE GIDIYORSUN," Keremin yanina demis... Kerem nerede demisler???? Asli cokk uzaklardaaa demis... oraya SENIN ömrün yetmez demisler.. BENDE YOLUNDA ÖLÜRÜM DEMIS!!!
• AŞIĞINIM YANINDA OLMASAMDA,AŞIĞINIM SANA DOKUNAMASAMDA,AŞIĞINIM GERİ DÖNÜŞÜ OLMASADA...
• aşık olmak kolay,fakat onu söylemeyi bilmek zordur...
• aşk ağlamaktan aşdeğer olsaydı sevgililer birbirlerine gül yerine soğan verirdi...
• aşk bir güle benzer çiçek kısmında aşkın sonsuzluğunu yaşarsın diken kısmında ise sonsuz acıları tadarsın
• aşk bir kelebek gibidir peşinden koştukça hep senden kaçar,en iyisi bırak uçsun,inanki hiç beklemediğin bir anda gelip omuzuna dokunuverir,aşk mutlu eder insanı bazende üzer ama aşk özeldir,aşkını hak eden birine sunarsan eğer
• AŞK BİR TRAFİK KAZASIDIR EN YAKIN HASTANE NİKAH MASASIDIR
• AŞK BİR UÇURUMDAN DÜŞMEK GİBİDİR O YÜZDENSEVGİLİYE YAR DENİLİR BİR DAMLA GÖZYAŞIMIN HAKKI ÖDENMEZ ÖLDÜRMEYEN HER ACIBENİ DİRİLTİR HEP YANIMDA OL HİÇ BIRAKMA
• AŞK BORCU sen benim ruhumu çaldın benden benliğimi aldın ve şimdi beni tek bıraktın sen gittin bense sen gidince bittim şimdi bana büyük bi aşk borcun var
• Aşk damarlarımda bir Etki ben hiç aşık olmam benim ki sadece Etkiye tepki...
• aşk denilen şey:bir kayalığın zirvesine benzer.kimileri oraya kartallar gibi süzülerek,kimileride yılanlar gibi sürünerek ulaşabilir...
• aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerde yaştır. maksat sevgi uğruna ölmek değil, uğruna ölebilecek sevgi bulmaktır.
• aşk dudaklardaki kahkaha değil gözlerdeki yaştır maksat sevgi uğrunda ölmek değil uğrunda ölünecek sevgiliyi bulmaktır ...
• AŞK DUDAKLARDAKİ KAHKAHA DEĞİL GÖZLERDEKİ YAŞTIR.MAKSAT SEVGİ UĞRUNDA ÖLMEK DEĞİL UĞRUNDA ÖLÜNECEK SEVGİLİYİ BULMAKTIR!
• Aşk GözLe BaŞLar DuDaKLa BesLeNiR DoKuz Ay SoNRa BaBa DiYe SeSLeNiR
• aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer ellerin kan içinde kalsada dikenlerin hesabını gülden soramazsın...!
• Aşk kaçmaktan çok kovalamayı,gitmektençok beklemeyi,görmekten çok özlemeyi.dokunmakatan çok düşmeyi sever.ve aşk öyle haindir ki;nerde imkansız varsa onu sever...
• AŞK KEFALETİNİ SENLE ÖDİYEN SİGORTALI BİR İŞÇİYİM
• aşk sagnak bir yagış sonrası içimizi ısıtan güneş gibidir işte sen de öylesin BİTANEM
• aşk uçsuz bucaksız bir deniz gibidir ya korkup kaçarsın ya da dibine batarsın...
• AŞK VE ARKADAŞLIK BİRGÜN YOLDA KARŞILAŞIRLAR AŞK KENDİNDEN EMİN BİR ŞEKİLDE SORAR BEN SENDEN DAHA CANDAN VE DAHA YAKINIM SEN NİYE VARSIN Kİ BU DÜNYADA ARKADAŞLIK CEVAP VERİR SEN GİTTİKTEN SONRA ARKANDA BIRAKTIĞIN GÖZY7AŞLARINI SİLMEK İÇİN . . .
• AŞK YAŞANMAZ;DOKUNAMIYORSAN...
• AŞK YÜREKTİR BAZEN YÜREKLER UĞRUNA ÖLMEKTİR.BELKİDE ÇÖLDE YAĞMURDUR AMA AŞK BENCE BENDEN ÖTE HERŞEYE SEN DİYEBİLMEKTİR.
• aşk yürektir bazen yürekler uğrunda ölmektir belki de çölde yağmurdur ama aşk benden öte herşeye sen diyebilmektir
• aşk;karşındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla,hıyarın teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır.
• aşkı yaşamak istiyosan;ya karşındakini sevebilecek kadar asil yada karşındakinin sevgisini omuzlayabilecek kadar cesur olmalısın...
• AŞKIM YATAĞIN, SEVGİM YORGANIN, YÜREĞİM YASTIĞIN OLSUN İYİ UYU BİR TANEM.
• aşkımı anlatabilseydim bir demet kır çiçeğiyle masum bebeğin gülüşüyle gökkuşağının tüm renkleriyle mutluluk özlemiyle anlatırdım sana
• Aşkımı dağlara yazacaktım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım
• Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..
• AŞKIMIZ ICIN KAN AKIT DERSEN DUNYANIN ATAR DAMARINI KESERIM ILLE DE SENIN KANIN DERSEN BEN SENI KARA TOPRAKTA DA SEVERIM...
• aşkın aldı benden seni bana seni gerek seni ben yanarım dünü dünü bana seni gerek seni
• Aşkın gözlerimde kararsız biriken gözyaşları gibi ağlasam yaş olup düşeceksin ağlamasam canımdan edeceksin ben tükenirken sende tükeneceksin aşkımla biteceksin
• ateş olsan duman olsan karetmez giden gider yollar geri getirmez bu talihte seni bana yaretmez ayrılıktan ayrılığa surgunum

Hiç yorum yok: