2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-14

• sevilenlerin sevgisini,sevenlerin yüreyine yazmalısın.kandırma kendini bü dünyada sen sevmelisin arkadaş...!
• sevilmek için illa güzelmi olmalı çirkinin güzele gönlü düşmezmi ağlamak içingözden yasmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamazmı gülü soldurmak için dalındanmı koparılmalı gonca dalında solmazmı öldürmek için illa silahmı olmalı gözler silah bakışlar kurş
• seviyorum ama kimi en tatlı birisini Nasıl söylesem sana İlk harflerebaksana
• sevme beni ne olur eğer beni üzeceksen bırakıp gideceksen beni terk edeceksen bana acı vereceksen yüreğimi yakacaksan göz yaşlarımı akıtacaksan bir gün bırakıp başkasının olacaksan sevme beni ne olur....!!!))
• sevmeden sevme ki degerın olsun sev ama bellı etme önce o sonra sen
• sevmek bazen gururunu çiğnemektir.
• sevmek bazen vazgeçmektir!!!
• SEVMEK BAZEN VAZGEÇMEKTİR.!
• Sevmek bu dünyada ibadet. Ama seni sevmek bu dünyada yaşadığım cennet. Cennetimle aramıza hicran girmiş aylardır. Lakin kavuşmak yakındır; deli gönlüm az daha sabret.
• SEVMEK ÇAY SEVİLMEK ŞEKER AŞIK DEDİĞİN ÇAYI ŞEKERSİZ İÇER
• Sevmek çay, sevilmek şeker. Bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer.
• sevmek ellerini tuttuğunda dertlerini unutmaksa, dizlerine yattığımda mutluluk duymaksa, seninle ölümü göze almaksa seni seviyorum
• sevmek hatırlamaksa AKLIMDASIN ağlamaksa GÖZLERİMDESİN yanmaksa YÜREĞİMDESİN bir tek YANIMDA DEĞİLSİN ama daima KALBİMDESİN kerem
• sevmek ınsana bazen herseyı yaptırır senı oyle cok sevdımkı bazen nefes bıle alamaz oldum ıykı varsın ıykı benım askımsın
• Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce
• SEVMEK ÖLMEKTİR BENCE BENDE SEVMİŞTİM ÖLMEDEN ÖNCE
• sevmek öylesine güzel bişey sevilmek öylesine kutlu bişeysevmemek düşündüren bişey sevilmemek kötü bişey
• SEVMEK SENİ SEVİYORUM DEMEK DEĞİL SENİ SEVİYORUM DERKEN TİTREMEKTİR.
• sevmek sevilene gurur sevene acı çektirir
• sevmek sucsa cezam idam olsun cezam idamsa celladım sevgilim olsun celladım sevgilimse adı......olsun adı......ise canım feda olsun
• sevmek suç olsaydı cehennemde yer kalmazdı!!!
• sevmek yasamak kadar güzelse unutmak ölüm kadar acıdır...
• Sevmek;Seni bi an bile unutamamaksa,Sevmek;seni her gördüğümde kalbimin uçacak gibi olmasıysa,Sevmek:seninle ölümü göze almaksa o zaman SENİ SEVİYORUM BİRTANEM
• sevmenin günah olduğunu bilseydi yemin ederim seni sevmezdim ,ve seni çok seviyorum çünkü sevmenin hiç bir günahı yokmuş bitanem
• sevmeyi bilmeyen gözler ağlamayıda bilmez!
• SEVMEYİ,SEVMEYİ BİLMEYENE ÖĞRET Kİ, ODA SANA SEVMEMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU ÖĞRETSİN...
• sevmiyorum su saatin sesini.akmasin dursun zaman.herseyin oncesi ve sonrasi vardir derler YALAN senden once vardim belli ama askim senden sonra olmayacagim inan
• sığdırabilseydin eğer toplayıp hüzünleri bir sarı hazan gibi mevsimlerin içine azat ederdin baharları biliyorum... İşte bu yüzden olsa gerek seni baharlar kadar çok

Hiç yorum yok: