2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-10

• dün rüya yarın hayaldir. rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür. öyle ise bugüne iyi bak selamını al çünki o selamda ben varım canım
• dün yiğne aklımdaydın saatlerce önce ölümü sonra sensizligi düşündüm bir şeyler takıldı boğazıma ağlayamadım acaba sensizlikmi yoksa ölümmü daha korkunç ayırt edemedim ikisininde farkı yoktu birbirinden ölüm sensizlik ise sensizlik zaten ölümdü
• DÜNDE BUGÜNDE YARINDA BANA AİTSİN SEVEBİLDİGİN KADAR YANINDAYIM UNUTMADIGIN SÜRECE UNUTULMAYACAKSIN BE GÜLÜM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BEBEGİM NİCE MUTLU YILLARA AŞKIM
• dünde, bugünde yarında yüreğin kadar yanındayım kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy hep oradayım
• DÜNDE,BUGÜNDE,YARINDA, YÜREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HİSSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY;BEN HEP ORDAYIM
• Dünya dediğin bir tutam ottur.Kahpeyle şerefsize iltifat çoktur.Ne kadar delikanlı olursan ol hiç kızın gözünde değerin yoktur...
• DÜNYA GÖZLERIN KADAR GÜZEL OLSAYDI GERCEKTEN BITANEM DÜNYA YASAMAYA DEGERDI...BITANEME
• Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun
• dünya kadar derdim olsun, senin gibi yarim olsun,kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun,para şöhret elin olsun,tatlı dilin benim olsun, sensiz geçen yüzyıl değil, seninle geçen bir günüm olsun.
• dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, aşıklar untursa sevmeyi, ancak o zaman unuturum seni...
• Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
• Dünyada bir sizde bin olsun. Kainatta damla, sizde okyanus olsun. Hayatınız hep neşe, gülücük ama illede sevgi ve mutluluk olsun. Bayramınız kutlu olsun...
• Dünyadaki bütün güzelleri toplasalar karşıma koysalar bi okadar para altın sen olmayın ca olmuyo
• Dünyadaki herkez için herhangi birisin.Ama herhangi biri için dünyalara değersin.Yüreğimde mahkumsun,cezan sonsuza kadar sevilmek hemde sevildiğini hiç bilmeyerek...
• dünyaları degişmem göz bebegim sana hayatımın aşkı seni seviyorum
• Dünyan öyle bir kararsin ki, seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun
• düsünüyorumda düsüncelerin en güzeli beni düsünüp düsünmedigini düsünürken düsündügünü düsünmem olsa gerek diye düsünüyorum
• DÜŞLERİM VARDI GÖRMEKTEN KORKTUĞUM,HİSLERİM VARDI ANLATMAKTAN KORKTUĞUM,ŞİMDİ SEN VARSIN KAYBETMEKTEN KORKTUĞUM...
• Düşünki ben bir yagmur damlasıyım yere düştüğümde dağılırım,düşünki ben bir kar tanesiyim suya düştüğümde eririm, SEN BENİM HERŞEYİMSİN KAYBETTİMMİ ÖLÜRÜM....
• düya dönene kadar, rüzgar esene kadar, deniz sahile kadar, güneş dogana kadar bende ölene kadar seveceğim seni.
• ecelle sözlü ölümle nikahlıyız tesadüfen doğduk yaşamak zorundayız değilmidir sonumuz bir avuçtoprak korkumuz yok ölümden.TEK KORKUMUZ UNUTULMAK!...
• Eger beni bu sokakta,bu mahallede,bu sehirde bulamazsan sevgilim bilki ben, Gözlerinin daldigi yerdeyim...
• Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.
• eğer beni birgün unutacak olursan öyle biriyle unutki sana savuracağımkurşunların önüne geçip ve o an seninle ölecek kadar seviyor olsun
• eğer bir gün rüzgar eserse oralarda,sana olan sevgimi fısıldarsa kulağınaunutma sende sende bana o rüzgarla biraz sevgi yolla
• eğer birgün senden ayrılmak zorunda kalırsam bunu sana olan sevgimin küçüklüğüne değil,çaresizliğimin büyüklüğüne bağışla...
• eğer birini seviyorsan ona sonuna kadar katlanmalısın çünkü onu kaybedince oyunda bitmiştir
• EğEr GeCeLeR SeNi DüŞüNDüĞüM KaDaR uZuN oLSaYDı aSLa SaBaH oLMaZDı..(aşkım)
• eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı, asla sabah olmazdı
• Eğer gözümdeki son damla yaş sen olacaksan ömür boyu ağlamam be gülüm...dersimli isyankar
• EĞER SEVDİĞİN SENİ TERKEDERSE ONU KENDİ HALİNE BIRAK DÖNERSE SENİNDİR,DÖNMEZSE HİÇBİR ZAMAN SENİN OLMAMIŞTIR!!!
• elımde çatal kaçık aşkı yedım bitırdım sana kaldı bulaşık
• elını yureğıne koy ve bır tutam mutluluk dıle sonra o mutluluğu al bana gonder bnde onu yureğime koyup sana sewgı olarak gondereyım k@nım
• E-limde olsa senden vazgeçmek S-eni sevmeye çalışmazdım elbet E-bedi dünyada seninle birleşmek N-ezaman olur mümkünmü bilmek günahtır elbette yalan söylemek Ü-mit veripte birden terkemek L-ütfen gitme zor oluyor beklemek
• Elini yagmurlu bir gunde pencereden dışarı uzat tuta bildigin yagmurlar kadar sen beni seviyosun tutamadgın yagmurlar kadar ben seni seviyorum...
• EN GÜZEL GÜNLERİN GÜLDÜĞÜN GÜNLER DEĞİL GERÇEKLERİ GÖRÜP AĞLADIĞIN GÜNLERDİR...
• En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.
• Engin denizde meltem yelleri... Nazlı bakışlarıyla ela gözleri... Konuşunca aşk dolar tatlı dilleri... Bir güzel sevmişim ona yanarım....
• erke dedığin nedirki vurdun mu duvara yapışacak taktınmı koluna yakışacak
• erkek milleti seviyorum aşığım derler aldanma kızım ardından gülerler hevesini aldınmı çekip giderler aldanma kızım buna erkek milleti derler
• erkeklerin kalbi süper markete benzer biri girer biri çıkar kızlarin kalbi ise mesara benzer bi giren bidaha çikmaz
• esaret bağlarında gül olmaktansa hürriyet dağlarında diken olurum.birzalimi sevmektense sevenlerime esir olurum.
• eskiden hep sevdim ama sevilmedim hep ağladım ama hiç gülmedim hep özledim ama özlenmedim şimdi de yaşıyorum ama sadece hayallerimle
• eskiden mektubun sonuna konan üç nokta sevdiğine olan tüm sevgi sözcüklerini içerirmiş.seven üç nokta koyar sevilen anlarmış.fazla söze gerek yok...
• Ey dost aklımda, fikrimde ve zikrimdesin bana hayat veren iksirdesin! Gözden ırak olsanda sen her zaman aklımdasın.
• FARZETKİ BİR RÜZGARDIM ESİP GEÇTİM HAYATINDAN ,YADA BİR YAĞMUR SELİ OLDUM GEÇTİM SOKAĞINDAN YADA BİR RÜYAYDIM UYANDIN VE BİTTİM..

Hiç yorum yok: