2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-6

• Bir İnsanı İki Şey Öldürürmüş Birincisi;Sevmediği Kişinin Slahından Gelen Mermi.İkincisi Sevdiği Kişiden Gelmeyen İlgi.
• Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi... Bir insanın ozlemi olmalı, ozlemle acan cicekler gibi... Bir insanın birtanesi olmalı, o da senin gibi...
• Bir kalbin açıklanması güç;çözümü imkansız;tek başınalığı
• Bir kalp mesafesi kadar yakın , yıldızlar kadar uzaksın bana.Ben bir çocuk kadar umutluyum ama sen imkansızsın bana...
• Bir kelebek olsaydım yağmur,çamur demeden yanına uçardım.Omzuna konup sana doyasıya bakardım.Bir haber vermeden yanağından öper kaçardım.
• Bir kurşun sesi kadar hızlı geçer hayat. Ama öylesine zordurki kurşunu havada, sevdayı yürekte tutabilmek. Bende öyle bir yürek varki ne senin sevdanı unutacak, ne de bir kurşuna kolayca harcanacak...
• BİR MİKTAR KOKUSU KALIR,GÜL TUTAN ELDE ZANNETMEKİ GÜL DİKENİN HİMAYESİNDE ASLINDA DİKENİN İTİBARI GÜL SAYESİNDE GÜLLERİN İÇİNDEKİ GÜLE CANDAN SEVGİLERLE
• Bir nasihat:Kendine dikkat et. Bir rica:sakın değişme. Bir dilek:beni unutma. Bir yalan:seni hiç sevmiyorum. Bİr gerçek:seni özlüyorum.
• Bir okyanusun ortasında tek yüreği kaybolmuş sandalda dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi.bilki sevmektan vazgeçmedim seni bilki seninle birlikte sevdanıda taşıyacağım yüreğimde bilki seni UNUTAMADIM...
• Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik. Çünkü sen rüzgarin çosturduu bir toz bulutusun, bugün bana esersin, yarin ellere...
• Bir özlem yolluyorum yıldızlarla ayla,bir özlem yolluyorum küçük bir serçe kanadıyla,sıcacık içten masumca ve yalnızca sana...
• bir romansın okuyupta bitiremediğim bir hayalsın yalvarıpta hükmedemediğim bir sensin merhaba diyipte elveda diyemediğim tek bildiğim seni çooook sevdiğim
• bir romansın okuyupta bitiremediğim,bir özlemsin uzanıpta erişemediğim,bir tek sensin merhaba deyipte elveda diyemediğim
• Bir romansin okuyupta bitiremedigim bir özlemsin yalvaripda hükm edemedigim sensin geldigimde git diyemedigim tek bildigim YALNIZCA SENI SEVDIGIM.
• bir sevgim var içimde lekesiz tertemiz...bir özlem var içimde uçsuz bucaksız... birde sen varsın yüreğimde unutulması imkansız...
• bir sitem olur sensiz geçen hergün bir ah olur senden uzak kalışım ve bir gözyaşı olur bütün kavuşmalarım
• bir sözcük parçası anlatır herşeyi?bir umut anlatır yaşamayı?bir sevda anlatır hayatı?tek güzel bir söz yüceltir insanı =iyiki varsın=
• bir şiir yazıpta seni ağlatsam,her akşam,her sabah seni koklasam,solmasan dört mevsim öylece kalsan,yinede sevgilim doyamam sana...
• BİR TARİH BOYUNCA GÖZLER HEP DOLU,YOKTUR BU DEGERİN BİR TEK OKULU,O BİR MABED İDİ-BEN ONUN KULU,BENİMDE SEVDİGİM VARDI BİR ZAMAN...!
• bir telefon bekliyorum sevgilim diye baslayan, seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen.
• Bir telefon bekliyorum, sevgilim diye başlayan, seni seviyorum diye biten. Bir telefon bekliyorum, dün gelmesi gereken ve bugün hala gelmeyen...
• Bir uçurumdan aşağı düşüyor olsam sende orada bir dal olsan seni tutup incitmektense ölmeyi tercih ederim
• BİR UMUT DÜSÜN OKYANUS KADAR DERİN DAGLAR KADAR YÜKSEK ;BİR ÖZLEM DÜŞÜN GÜNEŞ KADAR YAKICI ÖLÜM KADAR GERCEK ;BİR CAN DÜŞÜN DÜZGÜN BABA KADAR KUTSAL DERSİM KADAR DEĞERLİ SENDE BENİM İCİN DEGERLİSİN
• Bir umut serpilsin yüregine,Bin tatli mutluluk dogsun günlerine,Binbir hayalin gercekle bulussun,Hersey kendin gibi güzel olsun.
• BİR UMUT VARDIR HİÇ BİTMEYECEK.BİR HASRET VARDIR ÇEKİLMEYECEK.BİRDE ÖLÜM VARDIR.BİR GÜN ELBET GELECEK.AMA SANA OLAN AŞKIM NE ÖLECEK NEDE BİTECEK ...
• Bir umut wardır hiç bitmeyecek ölüm wardır elbet gelecek ama sana olan sewgim ne ölecek nede bitecekkkkkkkkkkk
• bir yagmur damlası seni seviyorum anlamını taşısaydı ve senbana senine kadar sevdigimi soracak olsaydın inanki bir tanem seni seviyorum
• bir yagmur damlasi seni seviyorum anlamanı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın inanki birtanem hergün yağmur yağardı
• Bir yıldız kadar hoş bir o kadar da uzalksın.sen bırılerı ıcın hayatsın.hep gul mutlu ol ki o birileri de hayatta kalsın...
• bir yıldız seç gökyüzünden gözlerin kadar parlak senin kadar tatlı olsun bir yıldızda benim için seç parlaklığı önemli değil sadecesana yakın olsun...
• bir yıldız seç kendine gözlerin gibi parlak senin gibi tatlı olsun
• Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim icin ve ozellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tuketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...
• Bir yürek nelere yeterse bircan bircanı ne kadar severse bir damardan ne kadar kan geçerse , yaşam ölüme ne kadar değerse.Sende benim için o kadar değerlisin BİRTANEM...
• BİR YÜREK NELERE YETERSE,BİR CAN BİR CANI NE KADAR SEVERSE,BİR DAMARDAN NE KADAR ÇOK KAN GEÇERSE,YAŞAM ÖLÜME NE KADA R DEĞERSE SENDE BENİM İÇİN O KADAR DEĞERLİSİN...BİRTANEM
• bir zamanlar karanlıklardan korkardım yağmurdan ürperirdim şimdi ıse karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu..
• Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.
• birbirlerini seven insanların kalpleri arasında gözle görülmeyen ipler olurmuş insanlar uzaklaştıkca ipler gerilir insanın canını acıtırmış ama asla kopmazmış
• birgün ayrılığın azgın dalgaları seni başka beni başka sahillere attığı vakit tek dileğim UNUTULMAMAK
• birgün bana sorsan dünyayımı yoksa beni mi daha çok seviyorsun diye dünyayı derim çekip gidersin ama bilmezsinki benim bütün dünyamın sen olduğunu vefasız aşkımmmmm
• BİRGÜN BAŞKA GÖKLEDEN YAĞMURLA GELECEĞİM AÇ ELLERİNİ O VAKİT DOLACAĞIM AVUÇLARINA.GÜNEŞ ÇIKTIĞINDA UMUTSUZLUĞA KAPILMA.BAKARSIN IŞIK OLUR DOĞARIM SAÇLARINA SARI GÜLÜM.....
• BİRGÜN BEN BİLE BİLMEDEN ALDIN BENİ BENDEN, İÇİNE BİRAZ SEN KATTIN BAMBAŞKA BİR BEN YAPTIN VE BU BEN BANA SÖZ VERDİ.ÖLSE BİLE TÜkETmEyECEk seni!(asuman )
• birgün beni unutmayı denersen öyle biriyle unutki sana savuracağım kurşunların önüne kgeçecek kadar cesur o gün seninle ölecek kadar seni seviyor olsun
• Birgün biri güneşin üstüne kar taneleri ile SENİ SEVİYORUM yazarsa bilki o seni benden daha çok seviyor demektir.

Hiç yorum yok: