2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-11

• seni yıldızlara benzetiyorum.Onlar kadar güzel,onlar kadar özelsin.Ama onlar milyonlarca sen ise birtanasin!
• Seni yüreğim öyle bir sevdi ki, Sen gittin yüreğim seni sensiz de sevmeye devam ediyor.
• seni yüreğimden atabilsem atamıyorum seni gözlerimden silebilsem silemiyorum sensizlik acısını cekemiyorum dönersin diye koştum camlara ama yoksun yine yok..
• seni yüreğimle kendime sakladım benimle kalacaksın taki ruhum bedenden çıkana dek
• senin aşkında ben yoktum.sana yazılmış bi aşklık umuttum.ne sewdim me unuttum.senin askında ben yoktum :(
• senin bir damla gözyaşına kurban olurdum.şimdi sen bana kurban olsan gözümden bir damla yaş akmaz...
• Senin Gözlerindi beni benden alan Senin gözlerindi kalbimi çalan Senin hasretindi zamanı durduran Sen olmadan AŞKIM bu hayat YALAN
• senin sadece 1 günün değil,her günün anneler günü... çünkü seni çok seven bir evladın var. evladın niye seni çok sever bilir misin? çünkü onun herşeyisin...bitanemsin..sen benim biricik annemsin... anneler günün kutlu olsun...
• SENİNLE OLMAK HAYATIN ANLAMI BIRAKMA ELLERİMİ BAK GÖZLEİME NE GÖRECEKSİN KISKANMA SAKIN GÖZLERİMDEKİ YALNIZ SENSİN.....
• seninle olmak varken sensiz kalmak,yaşamak dururken ölmek demektir...seni seviyorum canım.
• Seninle olmak varken. Uzun cümlelere ne gerek var. Ne zaman seni düşünsem. Arar gözlerim seni heryerde. Yalnızlığın acısıyla haykırırım sevgiye...
• seniseviyorum diyenin sevgisinden süphe et cünkü ask sessiz sevgi dilsizdir
• sensiz günlerim geçtikçe yok oluyorum gözlerim onumden gitmeyince oluyorum
• SENSİZ VE SESSİZİM DIŞARIDA YAGMUR AKLIMDA YANLIZ SEN GEL DESEM GELEMEZSİN BİLİYORUM AMA YÜREĞİN BURADA TA YANI BAŞIMDA VE BEN SANA DİYORUMKİ YÜREĞİM SENİSEVİYORUM..
• sensizlige giden yollara ismini yazdım, nereden gecersen gec seni sevdigimi okuyacaksın
• sensizliği anlatabilseydim dört yanımı saran hayalinle kör olup yanan yüreğimle mısraların şarkıların diliyle yalnızlık hikayesiyle anlatırdım sana
• sensizlik bana haram bitanem gel artık ne olur gelde bitsin bu yüreğimdeki yanan ateş artık gelde bitsin artık şu ağlayan yüreğimin göz yaşları
• Sensizlik mi beni boylesine parcalara bolen.... Yoksa seni bulup da sendenken senden olamamak mi? Beni binlerce bene bolen cok sey var. Ve sen o cok seylerden birisin. Senin yanlizligin, senin acilarin, senin sevdalarin ve senin kendin... Beni parcalar bo
• SENSİZLİK SENSİZLİK DEMEK,SENSİZLİK ÖLÜM DEMEK, YASARKEN ÖLMEK SENİ SEVİPTE YASAMAK DEMEK YASAMAK İÇİN SEVMEK SEVMEK İÇİNDE SEN GEREKSİN ASKIM.
• Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı, ağlar gibi gülmeni, dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü ÖZLEDiM...
• Sesini duysam da her an yuzunu gormek gibi degil, ozledigimi bil her an cunku hicbir sey seni sevmek gibi degil!
• sesini duysamda her an yüzünü görmek gibi değil özlediğimi bil çünkü hiç bir şey seni sevmek gibi değil
• Sesini duysamda her an yüzünü görmek gibi değil;özlediğimi bil her an çünkü hiçbirşey seni sevmek gibi değil.
• SEV AMA BİR ANLIK OLMASIN İLK BAHARDA YEŞERİP SONBAHARDA SOLMASIN

Hiç yorum yok: