2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-13

• sevgi karanlıkta bir tunelde yakılan mum işıgı gibidir sevenlere yol gosterir ama ilerde de oldunu soYlemez oyle bir mum seçki VARACAGIN YERE KADAR SONMESİN...
• sevgi nedir deseler aşk dermisin birini sevdinmi deseler beni söylermisin.
• sevgi öyle birşeyki sana hem ağlatmayı hem sevmeyi öğretiyor ama ondan ayrılınca onsuzluğa alışmayı öğretmiyor
• Sevgi Özlemdir_Kavuşmayı Umut Ederek...
• sevgi sevenlerin özlem özleyenlerin sevda çekenelerin hayal çaresizlerin yağmur bulutların çamur sokakların mutluluklar ise bu mesajı okuyanın olsun@@@
• SEVGİ SEVİLEN KİŞİYE SUNULAN EN GÜZEL HEDİYEDİR. GERİ ALINMASI YADA VERİLMESİ ÖNEMLİ DEĞİLDİR.ÖNEMLİ OLAN SEVGİNİN GÖSTERİLMESİDİR.
• sevgi tıpkı gül gibidir rastgele tutarsan dikeni batar,yaprağını açarsan duyguarı akar,tutmasını bilirsen o gül sana tapar
• sevgi tutkuysa ben sana tutkunum, hasret özlemse ben sana hasretim, aşk herşeyse sen benim herşeyimsin, bunların hepsi bir kişi içinse sen benim birtanemsin
• sevgi ve dostluk kaynagı bir yapragın üzerine yazmak isterdim son bahar gelsin yaprak dökülsün diye öfkeyi bir bulutn üzerine yazmak isterdim yağmur yagsın buluk yok olsun diye nefreti karların üzerine yazmak isterdim güneş acsınkarlar erisin diye ve do
• SEVGİ YANINDA OLANI SEVMEK DEGİLUZAKTA OLANI HİSSETMEKTİR UZAKLIK SEVGİLER İCİN ÖNEMLİDİR CÜNKÜ GERCEK SEVGİYİ ANLAMAK(ÖZLEMEKTİR)
• Sevgi,okyanusların derinliklerindeki midyelerin gönlünde yatan incilere benzer zor bulundukları için çok değerlidirler.Tıpkı senin gibi.
• Sevgilerin en güzeli seni sevmek Özlemlerin en güzeli seni özlemek Ve hayatin tadı sabah kalktığında senin var olduğunu bilmek
• sevgilerin en güzeli seni sevmek özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatın tadı uyandığımda senin var olduğunu bilmektir
• sevgilerin en güzeli seni sevmek özlemlerin en güzeli seni özlemek ve hayatın tadı sabah kalktıgımda senin varoldugunu bilmek
• Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.
• sevgilim bir gün sordu aşk nedir diye biraz zaman istedim düşüneyim diye bir gün gördüm onu yeni sevgilisiyle kulağına fisildadım aşk ızdıraptır diye?
• sevgim kalbindeyse mutluluğum elindeyse istediğin iki kelimeyse SENİ SEVİYORUM
• sevgin yüregımdeyse mutlulugun elımdeyse istedigin iki kelimeyse "seni seviyorum "
• sevginin bile yanlız kaldığı,korkunun bile dehşete düştüğü bir gecede bir yıldız kayıyor ve ben seni diliyorum.
• sevginin çilesi buysa eğer sevmeye razıyım yeterki sevsin birgn bana dönecekse eğer beklemeye razıyım yeterki gelsin
• sevgiyi gostereceksen sozler yetmez sevmek gozlerde olacak soylemek yetmez o sevgi herseydir kalbe hapsedilmez seveceksen benim gibi sev ama buna senin yuregin yetmez
• SEVGİYİ yaşamak ne zaman SUC oldu?hangi YASA bir SEVGİYE cezabiçebildi? hangi SAVCI gerek SEVGİNİN YANLISLIGINI iddia edebildi?hangi HAKIM kalemini kırıp SEVGININ ÖLMESİNE HÜKMEDEBILDI? simdi SEVGİYİ YARGILAMAYA yeltenen tüm MAHKEMELERİ REDDEDIYORUM.

Hiç yorum yok: