2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-17

• yalnızlık ne mavi suları olan denizlerde,ne de kızgın kumları olan çöllerde kalmaktır,yalnızlık bu şehirde bu insan kalabalığında seni arayıpta bulamamaktır
• yalnızlık üşümekse yalnızım üşüyorum sensizlik uçurumsa tut kolumdan düşüyorumsoru sorma cevabını bilmiyorumbildiğim tek şey seni özlüyorum
• Yalnızlıksa seni korkutan korkma ben hep yanındayım. Eğer yalnız kalmaksa maksatın o zaman kork çünkü seni asla yalnız bırakmayacağım! BIRTANEM SENİ ÇOK SEVİYORUM...
• YALVARSAM RÜZGARA KOKUNU GETIRIRMI BANA ANLATSAM ASKIMI KUSLARA ANLATIRLARMI SANA YALVARSAM ALLAHA KAVUSTURURMU BİZİ ÖZLEDİM SENİ DESEM İNARMISIN BANA
• YANIMDA DEGİL AMA KALBİMDESIN GÖREMİYORUM AMA İÇİMDESIN UZAKTASIN AMA AKLIMDASIN DOYAMIYORSIN AMA SÖYLÜYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM
• YANIMDA yada UZAGIMDA (NEREDE) olursan ol SEN hep kalbimde SEN hep dilimdesin!! NEDEN veya NICIN diye sorma, BITANEMSIN YUREGIMSIN.
• yanlızlık gecelerin,ümit bekleyenlerin,hayal caresizlerin,yagmur sokakların,tebessüm dudakların sen ise yanlız benimsin bitanem
• YANLIZLIK ÜŞÜMEKSE YALNIZIM ÜŞÜYORUM SENSİZLİK UÇURUMSA TUT KOLUMDAN DÜŞÜYORUM SORU SORMA CEVABINI BİLMİYORUM BİLDİĞİM TEK ŞEY SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM...
• YAPRAK SUYA AŞIKMIŞ BANANE AY GECEYE AŞIKMIŞ KİMENE LEYLE MECNUNA AŞIKMIŞ SANANE BEN SANA AŞIGIM ELLALEME NE
• yapraklar sararıp dökülürken yere yaşlı gözlerimi çevirip göklere hergün istemem yılda bir kere adımı anmayı unutma:(((
• YASAMAK : SEVMEK, SEVMEK : PAYLASMAKTIR
• Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz.. Unutma sevmek daima beraber olmak degildir.Özlemsiz kalmak demektir
• Yasamak,guzeldir yasamayi bilirsen.Sevmek guzeldir,sevmeyi bilirsen.Sevgi herseyin ilacidir;ama hayat acidir.?
• Yastigimla uykumu basbasa biraktim,sirf seninle yanliz kalabilmek için!Bu da yetmedi kendimide bir kenara bıraktım simdi burda yanliz sen varsin!!!
• YAŞAM BİTTİ BİTECEK EBEDİ SÜRMEYECEK BEKLEMEM MAHŞERE DEK; GELECEKSEN GEL SEVECEKSEN SEV ARTIK...SENİ SEVİYORUM
• YAŞAMAK BİR ŞARKIDIR SÖYLEMESİNİ BİL MUTLULUK BİR DENİZDİR DALMASINI BİL DERT İSE BİR YAZIDIR SİLMESİNİ BİL(SENDE EŞSİZ BİR İNSANSIN KIYMETİNİ BİL)
• Yaşamak özlemsiz özlem sevgisiz sevgide sensiz olmaz..... Unutma!sevmek daima bereber olmak değil sen yokken bile seninle olabilmektir.....
• Yaşamak özlemsiz,özlem sevgisiz,sevgidesonsuz olmaz.Unutmaki sevmek daima beraber olmak değil,sensizken bile seninle olabilmektir.
• Yaşamın kıyısından giderken ölüme,tek sen olacaksın gönlümde,mevsimin soğuğu işlemesede yüreğime,giderken bir seni götürüyorum kalbimde...
• yaşanılacak güzellikler adına bazen limanları terk etmek gerekir bak şair ne diyor başka bir yerde beni beklediğini bilsem bu şehrin bütün sokaklarını terk ederdim
• YATAGINI GÜL YAPRAKLARIYLA SÜSLEDIM,ÜZERINI AY ISIGIYLA ÖRTTÜM.TÜM KABUSLARI BEN ALDIM,BU GECE TATLI RÜYALAR SENIN OLSUN
• yatak odanı gül yapraklarıyla yatğına papatyalarla rüyalarını zambaklarla süsledim korkunç rüyalarını sildim iyi geceler tatlı rüyalar güzelim
• yavru ordek anne ordege sorar: anne biz neden bukadar cirkiniz anne ordek: oyle deme yavrum sen birde bu mesaji okuyanı gorsen
• yedi gülü var dalın, altısını yer alır. biri kalır geriye, o da sana adanır. yedi kez çağırırım seni. altısında kalma gel. ama söz ver. yedincisinde; tek bir sözle gel...
• Yeryuzunde biten her ask icin gokyuzunde bir melek aglar.
• Yeryüzünde her aşkın bir meleği varmış.Yeryüzünde her biten aşk için bir melek ağlarmış.Sana söz veriyorum aşkım bizim meleğimiz asla ağlamayacak
• yıldızlar aya söz vermiş beraber olmaya güneş sabaha söz vermiş onunla doğmaya bende sana söz verdim hep snein yanında olmaya
• yıldızlar aya söz vermiş beraber olmaya güneş sabaha söz vermiş onunla doğmaya bende sana söz veriyorum (aşkım)hep senin yanında olmaya...!
• yıldızlar gözlerine takılırsa ,gozlerıme baktığımı sakın unutma,bır yaprak düşerse avuçlarıma ellerimdir sakın bırakma
• yıldızlar hergün neden dünyaya uğrar neden güneş dünyadan ayrılmaz yoksa onlardamı aşıklar dünyaya bende aşıgım dünyaya ama benim dünyam daha gerçek sensinnnnnnnnnnnnnnnn
• yıldızlar kaydığında tutulan dilekler gerçek olsaydı ilk kayan yıldızdan bütün yıldızların kaymasını, kayan bütün yıldızlardan senin hep mutlu olmanı DİLERDİM...
• Yıllar sonra birgün karşılaşırsak boynunu büküp geçme olur mu?Ümitsiz olup ayrılsak bile beni bırakıp gitme olur mu?Çocukların olursa onlara gülerken beni hatırlayıp öp olur mu?Sevmeyi öğret onlara bilsinler ama senin gibi terk etmesinler olur mu?
• yıllarca seni beklemek acı verir bana...yıllarca seni sevdiğimi söylememek kanatır kalbimi şimdi sensizim anlı derdimi...
• yılların aıdıgını diger yıllar veremez öyle yıllar geçtiki birdaha gelmez
• yılların aldığını diyer yıllar veremez öyle yıllar geçtiki bir daha geri gelemez kavuşmak öyle uzakki zamanlartükenmez seni öyle özledimki hiç birşeye benzemez A.S
• yine aklımda kaldı gözlerin yine yandı yüregim dayanılır gibi degil bilsen nasıl özledim hala sensin gönlümde başkasını sevemem
• yine aylardan kasim sanki sende kaldi bi yarim her nefesim her anim sanadir canim
• yoklugun yagmura yazı yazmak kadar zor, sesizlik ölüm kadar acı,varlıgın yasam kadar kutsal,nefes kadar önemli,CANIM kadar degerlısın
• yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor sensizlik ölüm kadar acı varlığın yaşam kadar kutsal sen nefes kadar değerli canım kadar önemlisin
• Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor,sensizlik ölüm kadar acı…
• YOKLUĞUN YAMURA YAZI YAZMAK KADAR ZOR, SENSİZLİK ÖLÜM KADAR ACI,VARLIĞIN YAŞAM KADAR KUTSAL, VE SEN CANIM KADAR DEĞERLİSİN
• yol aldıgım ilk gemi,demir attıgım son limansın,baktıgım ilk yıldız,ugrunda yasadıgım tek insan,sabırla bekledigim son sevdamsın
• yüregime gömdüm seni söküp akmak mümkün degil,rüyaların yeter bana
• yüreğim deniz değil ki öfkesinisahilere vursun
• Yüreğim umulmayan dertlerle başedemezken bir sıcak gülüşünü özledi gözlerim;ve sen hangi alemde hangi düşlerdeysen çabuk gel.çünkü gülüşünü ve seni çok özledi..
• yüreğime kilitledim seni kapılarını kır aç açabilirsen sevgimin prangasına vurdum seni firar edip kaç kaçabilirsen
• yürek söz vermişse bizde sözden dönülmez..kalp kalbe gönül vermişse sevgi inkar edilmez.. bizde yürek zedelenir ama aşka ihanet edilmez....
• yürek söz vermişse bizde sözden dönülmez.kalp kalbe gönül vermişse bizde sevgi inkar edilmez.bizde yürek zedelenir ama aşka ve sevgiye asla ihanet edilmez.
• yüreyim öyle büyük ki herkesi içine alır sanmıştım ama senin sevgin öyle kapladıkı kımseye yer kelmadı...!
• yüreyim umulmayan acılarla baş edemezken bir tutam gülüşü özledi gözlerim sen hangi alemde hangi düşlerdeysen gel artık çünkü gülüşünü çok özledim.
• YÜRÜDÜĞÜM BÜTÜN YOLLAR HAYATA ÇIKARKEN NEREYE GİTTİĞİNİ BİLEMEMEK NE KADAR ACIDIR BİR SEVGİLİNİN GÖZLERİNİN DERİNLİKLERİNE BAKARKEN KENDİNİ UNUTMAK GİBİ BİRŞEYMİDİR ACABA BİRİNİ SEVMEK?YÜREĞİNİN KARANLIK KÖŞELERİNDE DOLAŞIP DURMAKMIDIR KENDİNİ SORGUYA ALM
• zaman alışmayı öğretir ama unutmayı asla
• zaman,sevginin büyüklügünü anlatir
• zamanın sahteliğine yenik düşmemiş gerçek aşkların tarifi için verilecek en uygun misal anka kuşudur bence.ölürken yanarak ölen ve kendi küllerinden doğan bu mitolojik zaman harikasının;aşkın biriktirdiği azapla insanı tüketmesine benzerliği ne tuhaf aynı
• zannetme gözlerim sana baktıkça bıkacak,Ölsüm bile ruhum daia senin kalacak,Kapanırsa gözlerim hayata,İnanki son sözüm "SENİ SEVİYORUM" olacak..!!!
• Zannetmeki gözlerim sana baktıkça bakacak sonsuza dek ellerim ellerini tutacak kapanırsa gözlerim ebediyen hayata son sözüm bile seni seviyorum olacak
• zordur daglarda kardelen olmak zordur topragı çatlatıp güne bakmak ama gerçekte zor olan senin gibi bir dost bulmak
• zoruma giden sensizlik değil zamanın içinde seni aramak aslında zoruma giden varlığın varken yokluğunu yaşamak
• ZORUMA GİDEN SENSİZLİK DEĞİL ZAMANIN İÇİNDE SENİ ARAMAK BU DA DEĞİL ZORUMA GİDEN VARLIĞIN VARKEN ŞUANDA YOKLUĞUNU YAŞAMAK Bİ TANEM

Hiç yorum yok: