2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-4

• BEN SENİ NE KALBİMLE NEDE AKLIMLA SEVDİM OLURYA KALP DURUR AKILDA UNUTUR BEN SENİRUHUMLA SEVDİM O NE DURUR NEDE UNUTUR
• BEN SENİ OKYANUSTA KAYBOLAN BALIGA SEVGİYİ İSE İSKELEDE DEMİR ATMIŞ TEKNEYE BENZETİYORUM YANİ SEN BENİM İÇİN OKYANUSTA KAYBOLMUŞ BİR BALIĞIMKEN ŞİMDİ LİMANDA DEMİR ATMIŞ TEKNEMSİN SEN BENİM BİTANEMSİN
• Ben seni sevdiğim kadar sende beni sevseydin,ikimiz bir olurduk birtanem.....
• BEN SENİN ADINI DENİZE KUNLA YAZDIM VARSA SENİ BENİM KADAR SEVEN ADINI GÜNEŞE BUZLE YAZSIN
• ben sensiz geçen günlerime yanarken sen bensizliğe sevineceksin ama sunu unutma bir gün sende seveceksin (BİTANEM:)
• BEN SENSİZ GÜNLERİME GÜNLERİME YANARKEN BELKİ SEN BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA UNUTMAKİ BİRTANEM BİR GÜN ELBET SENDE SEVECEKSİN
• ben sensiz günlerime yanarken sen bensizliğe sevineceksin .ama şunu unutma birtanem bir gün sende seveceksin
• ben sevdim o gormedi ben yaklastim ona o uzak durdu benden ben soyledim o dinlemedi tek caresi kaldi oda velenmek teklif etmem gerek oda kabul etmedi bundan sonra kor topal yasayacagim sensiz karanlik dunyamda
• ben yeryüzünde geğil gökyüzünde buldum seni yıldızların parlaklığını gözlerinde sonsuzlugun bedelini ise o yılızlarda gördüm benim sana olucak sevgim sonsuza dek sürecektir aşkım
• Ben.. Sen...Öylece durmayı seviyorum ben..Durup ardından bakmayı..Sen yürümeyi seviyorsun ama arkana bakmadan..Yaprak seviyorum ben yaprak..Kuru, yaş ayırmadan..Sen ezmeyi seviyorsun, neye bastığına bakmadan..
• BENIM ICIN HAYATTA IKI SEY ONEMLIDIR BIRI SEN DIGERI OZGURLUGUM OZGURLUGUM ICIN CANIMI SENIN ICINSE OZGURLUGUMU WERIRIM
• Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir yıl degil on yıl degil bin yıl mesut olurum.
• Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat...
• Beni karanlıktan aydınlıga, yalandan gercege, olumden olumsuzluge goturdugun icin tesekkurler... Seni seviyorum!
• beni öyle biriyle unutki sana savuracagım kursunların önüne gece bilecek kadar SENİ SEVİYOR OLSUN....:
• BeNi SeVmeN İçin BeNi YaŞamaN LazıM..!!
• beni sevmiyorsun diye sanma ki kalbim yetimdir ölürümde yalvarmam aşkım asaletimdir......
• benim canım sevgilim iyiki varsın allah ömrü benden alsın ömrüne katsın....
• Benim için dünyada iki şey önemli biri sen diğeri özgürlüğüm özgürlüğüm için canımı, senin içinde özgürlüğü feda ederim bebeğim SENİ ÇOK SEVİYORUM...........
• benim kalbimi kırmaksuya yazıyazmakkadar zordur kırılan kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe benzer, sen suya yazını yazdın şimdi gece güneşin doğmasını bekle...... :(
• Benim kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur... Benim gönlümü almak günese dokunmak kadar zordur... Sen suya yazi yazmayi basardin. Simdi günesin batmasini bekle... serefsiz sevdigim...
• Benim sevdiğim kadar sen beni sevmiyorsun aşk sana göre değil beni HAKETMİYORSUN !!!!
• Beyaz bir güvercin gönderiyorum size kanatlarıda mutluluk, yüreğinde sevgi, tüylerinde nur var. Sizinde kalbiniz nurla dolsun, Kandiliniz mübarek olsun.
• BIN YILDAN BERI SENDEN AYRIYIMYA, GUNDEN GUNE ERIYORUM BU HASRET NE KADAR SURECEK ASKIM BILMIYORUM, SENI SEVIYORUM ...
• BIR BAHCE DÜSÜN ORTASINDA SADECE BIR GÜL VAR! ÖYLE BIR GÜLKI; DOKUNSAN KÖLESI;KOKLASAN ESIRI; KOPARSAN KURBANI OLURSUN!ISTE SEN ÖYLE BIR BAHCENIN BIRIRCIK GÜLÜSÜN TATLISIM!!!
• BIR DOST YÜZÜNE IHTIYAÇ DUYDUGUNDA BASINI KALDIR VE GÖKYÜZÜNE BAK...GÜNDÜZLERI BULUTLARIN GECELERİ YILDIZLARIN ARKASINDAN GÜLÜMSÜYOR OLACAGIM...
• BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!
• bır gun evıne gelecegım bır elım de sılah bır elım de gul ya o gulu alır benım olursun ya o sılahı alır benı vurursun
• BIRAK AKSIN ZAMAN BIRAK COŞSUN SAATLER BIRAK KAÇSIN YELKOVAN KOVALASIN AKREPLER BIRAK HAYKIRSIN HAYAT İNLESİN YERLE GÖKLER NASILSA BİR YERDE SEVEN KALPLER SENİ BEKLER...
• bırak ellerimi üç satır yazacağım, üç satırda sen..!bırak gözlerimi dört yana bakacağım, dört yanda sen..! bırak yüreğimi bin kere seweceğim, bin kerede SENN..!!
• bırak güneş dogsun batsın bırak dünya haine kalsın bırak yalancının degirmeni dönsün ama sen yaşamayı bırakma sen yaşaki dünya insan görsün
• BIRAK KENDİNİ AŞKIN KOLLARINA YÜREGİN TAŞTIKÇA BI GÜZEL ACIYI ÇEKSİN...ANLADIM SEN ONU TOPRAK OLANA KADAR SEVECEKSİN BE GÜLÜM BBENDE SENİ BÖYLE SEVDİM VEFASIZ
• Bırak Sevme Terk EdeCeksen Bana Hayat verme öldüreceksen Sevgilim deme Beni El Gibi Göreceksen Silme Göz yaşlarmı Ağlatacaksan Sevme Beni Başkasını Seveceksen..!!!
• BIRGUN BANA SORACAKSIN BENMI DUNYAMI DIYE BEN DUNYA DIYECEGIM SEN KIZIP KUSECEKSIN AMA SUNU HIÇ BILMEYECEKSIN BENIM BUTUN DUNYAM SENSIN
• Bi gül solmaya mahkumdur yeterki laik olduğu kişinin elinde olsun...
• Bil ki; SenDen NeFreT eDiYoRum aNLa ki; Senii HiC SeVmiYoRum Gor ki; SenDeN BucaK BucaK KaciYoRum FakaT Su BiR gercek; SENI UNUTAMIYORUM,,!!
• Bilinir ki ayrılık acı verir insana ama bir güzel yanıda vardır gerçek sevgileri alabildiğince büyütür sevenin içinde işte bu yüzden yazıyorum sana bunları sensiz kaldığım her an sensiz olamayacağımı sensiz yaşayamayacağımı ve sensiz bu dünya da hiç olduğ
• BİLİRMİSİN NE KADAR ZORDUR ISLAK GÖZLERLE UYANMAK.DOKUNUNCA KANAYAN BİR KALBİ TASIMAK.HASRET DOLU GÖZLERLE ETRAFA BAKMAK.BİLİRMİSİN NE ZORDUR SENSİZ YAŞAMAK!
• Biliyorum bugün kulakların bir başka çınlayacak, anlayacaksın seni yine nasıl andığımı, özlediğimi. Ellerin titreyecek, gözlerin yollarda kalacak, sende hissedeceksin yüreğimde neler hissettiğimi!

Hiç yorum yok: