2 Şubat 2008 Cumartesi

Sevgi Sozleri-3

• avuçlarının arasına bir yürek bıraktım ister kaldırıp bi kenara atarsın ister yüreğinin üstüne koyar her zaman seninle olucağını hatırlarsın...
• AY AĞLIYOR BU GECE BİRLEŞEMEYENLER İÇİN YILDIZLAR ŞARKI SÖYLÜYORSEVİPTE SEVİLMEYENLER İÇİN BEN AĞLIYORUM SEVİPTE BİRLEŞEMEDİĞİM AŞKIM İÇİN...
• ay güneşten izinsiz ışıgı kullanınca yıldızlar mahkemesi aya kıyamet gunune kadar gunduzleri yasaklamış ay o gunden beri yanlızların gunduzu gecelerin askı olmus
• aya seni sordum yıldızlara sor dedi,yıldızlara sordum güneşe sor dedi,güneşe sordum aşkının ateşinden göremiyorum dedi!
• Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.
• AYRILIĞIN UNUTTURACAĞI HÜZÜNLERİN GÖLGE DÜŞÜRECEĞİ YAĞMURLARIN SİLECEĞİ BİR SEVGİYLE DEGİL SONSUZA DEK SÜRECEK SEVGİM İLE SENİ SEVİYORUM
• Ayrılık kucuk sevgileri oldurur ama buyuk sevgileri guclendirir. Tıpkı ruzgarın mumu sondurup yangını guclendirdigi gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da guclenecek sevgilim. Nice gunlere birlikte olmak dilegiyle...
• ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi
• ayrılık küçük sevgileri öldürür,ama büyük sevgileri güçlendirir.tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını körüklediği gibi...
• az önce beni cennetten aradılar bir melek kaçmış kayıpmışmerak etmişler gördünmü diye bana sordularbilmiyorum dedim merak etme seni ele vermedim
• Bak gözlerimin içine birini göreceksin sakın kıskanma çünkü o kişi sensin
• bak güneş yeni umutlarla doguyor mutlulukların en güzelini getiriyor hadi uyan ve gökyüzüne bak güneş benim için sana günaydın diyor....
• Bak o issiz yollara,yanina düsen sari yapraklara,Son paketten son sigara yak sevdigim yak da AGLA
• bakarsan uzaktayım düşünürsen aklındayım hissedersen kalbindeyim üşüyorsan tenindeyim özlüyorsan hemen geleyim...
• balıkların sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgiyi hep yüreklerinde hissederler bende sana dokunamıyorum ama hep yüreğimdesin..
• Bana bir gunun 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye oldugu ogretildi ama sensiz gecen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ogretilmedi. Yasamımızın her anında birlikte olmamız dilegiyle sevgilim...
• bana yalan söyleme YALANIM olursun.Benimle oynama OYUNCAĞIM olursun...
• BASKALARINI AFFET AMA KENDİNİ ASLA... SÖZDE YALAN COKTUR AMA GÖZDE ASLA... UNUTAMADIGIN SÜRECE UNUTULDUGUNU SANMA... İNSAN HERSEYDEN BIKAR AMA SENDEN ASLA..
• baskasına kendinden fazla deger verme ya onu kaybedersin ya onu mafedersin
• başucumda kara bir kitap bulunmalı her sayfaya adımı yazmalıyım hayallerim gökte yıldızlaşırken lanet etmeliyim şansıma,tutunamayışıma aklıma geldiğin anlardaki kahroluşuma seveceksem byle sevmeliyim kahrolacaksm böyle..
• Bayramlar coşku ve şenlik olmalı açlıklar işsizlik yok olmalı vatanımda milli birlik olmalı onurlar korunmalı dirlik olmalı...İnsanlara bolluk ve bereket için bir umut olması dilegiyle mübarak RAMAZAN Bayramınızı kutluyor selam ve saygılarımı sunuyorum
• bazen soylemek istedim korktum, bazen cesurdum ama sen yoktun şimdi soyluyorum SENİ SEVİYORUM
• bazı geceler gök yüzüne baksanda ayı göremezsin ama bilirsinki ay gecenin içinde saklıdır. tıpkıyanımda olmasan bile kalbimde olduğun gibi
• BEDENİM DE BİR CAN VAR AVUÇ İÇİ KADAR, O CANDA BİR KALP VAR DÜNYA KADAR, O KALPTE BİR SEVGİ VAR, SONSUZA KADAR, O SEVGİDE İSE BİR SEN VARSIN
• bedenimde bir avuç can var içi o kadar canda bir kalp var dünya kadar o kalpte bir sevdi var sonsuza kadar o sevgide bir sen varsın sonsuza kadar AŞKIM
• beklenilin gün gelecekse çekilen çile kutsaldır
• belki cok yaziyorum,belkide rahatsiz ediyorum,ama amacim bu degil... SENI UNUTMADIGIMI VE SENI SEVDIGIMI SÖYLEMEK ISTIYORUM!!!
• belki sana olan sevgimi hicbir zaman bilmeyeceksin... belkide biliyosun ama bilmek istemiyosun... belki guluyosun.. belki agliyosun.. belki sende seviyosun??? eger bir gün aglarsan gözlerinden süzülen her damla yasta ben olacagim...
• belkide ağlıyacağım bir köşede sancılar tuttuğunda yüreğimde hasretin üstüne çizik çekecem ama seni unutmayacam senden başkasını zaten sevemicem sen benim ilk göz ağrım sen benim ilk sevdam senin yüreğindeki yerin hiç solmayacak fırtınalar kopacak yağmur
• bembeyaz bir güvercin yolluyorum kanatlarında huzur yüreğinde sevgi karbeyaz tüylerinde bir umut gagasında bir not;SENİ SEVİYORUM
• ben 3 şeye bölünmüşüm kalbim,gururum ve sen.3 duygu var içimde aşk,nefret ve sen 3 şansım var onurum ömrüm ve sen beni ben yapan 3 şey var sen sen sen eğer sana kavuşmadan ölürsem tabutun içinde kefen kefenin içinde ben benim içim dede sen olacaksın bi ta
• BEN BİR BEDENİM SEN İSE CANIM,SENSİZ KARANLIK DÖRT BİR YANIM,BİR GÜN OLSANDA FALANCA HANIM,UNUTMAK MÜMKÜNMÜ GÜZELİM SENİ....!
• ben bir garip aşık elimde çatal kaşık, ben aşkı yedim bitirdim sana kaldı BULAŞIK
• ben boşalan kadehlerin değil sensizliğin sarhoşuyum
• ben bu hayatta pek cok yanlis yaptim ama acisini ben cektim tek bir dogru is yaptim oda sana kalbimle guvenmekti umarim laiksin sen buna canimin ici
• Ben rüzgarın olayım sen atesim Ben yoldasın olayım sen yolum Ben dermanın olayım sen derdim Ben askın olayım sen sevdigim Ben sevdigin olayım sen sevgilim NE DERSİN? :)
• ben sen gibiyim ya sen sen ben gibi olrmusun ben durulmak bilmeyen bir nehir sen üzerimdeki sal olurmusun açsam diyorum yüreğimin kapılarını sana içeri süzülen sevdam olurmusun
• BEN SENI UNUTMAK ICIN SEVSEYDIM SANA OLAN SEVGIMI YUREGIME DEGIL SONBAHARDA DOKULEN YAPRAKLARA YAZARDIM ASKIM
• ben seni asil insanların basit sevgisiyle degil basit insanların asil sevgisiyle seviyorum aşkııım
• ben seni beni sewesin diye değil seni benim kadar kimsenin sewemeyeceğini bildiğim için sewdim we seweceğim
• ben seni bir serçenin göz yaşları kadr sevdim şimdi soracaksın beni bu kadar mı sevdin diye ama senin bilmediğin bir şey var serçeler ağladıkları zaman ölürler!!!
• Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.
• ben seni iki öpücük niyetine değil Allahın emaneti bilip aynı yastığa baş koymak için sevdim...

Hiç yorum yok: